English

مدیرعامل آبفا مازندران خبر داد؛

اجرای بیش از ۳ کیلومتر خط انتقال آب در قائمشهر

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بزرگترین طرح آبرسانی در شهر قائمشهر طی اردیبهشت ماه امسال گفت: طی سه ماه اخیر ۳۳۰۰ متر خط انتقال اصلی در این شهر ایجاد شد.

اجرای بیش از ۳ کیلومتر خط انتقال آب در قائمشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بهزاد برارزاده با بیان اینکه این طرح یکی از بزرگترین طرحهای آبرسانی در شهر قائمشهر محسوب می شود، اظهار داشت: برای اجرای این طرح در فاز اول حجم مخزن ذخیره آب شرب شهر قائمشهر از طریق برداشت از کف به دو برابر افزایش یافت.

وی، اجرای خط انتقال به طول ۲۷۰۰ متر از تأسیسات ایستگاه پمپاژ تا هسته مرکزی شهر به قطر ۸۰۰ میلی متر و نیز اجرای خط انتقال به طول ۲۲۵۰ متر به قطر ۲۰۰ میلی متر را از مشخصات این طرح عنوان کرد و ادامه داد: ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح پیش بینی شد.

مدیرعامل آبفا مازندران با بیان اینکه این طرح از خیابان تهران آغاز می شود و در مسیرهای خیابان رازی تا چهار راه فرهنگ در خیابان ساری ادامه می یابد، افزود: تاکنون ۳۳۰۰ متر خط توزیع اصلی در اقطار ۸۰۰ و ۲۰۰ میلی متری در مناطق خیابان تهران حد فاصل آب منطقه ای تا بعد از سه راه دخانیات و بخشی از حریم راه آهن در خیابان ساری اجرا شد.

وی به پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای این طرح از زمان آغاز تا کنون اشاره و تصریح کرد: بر اساس پیش بینی های اولیه این طرح در مدت ۱۴ ماه به اتمام می رسد و با تکمیل و بهره برداری از آن، افت فشار و کمبود آب ۲۰۰۰۰ مشترک برطرف می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه