English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران:

بیش از ۷۵ میلیون نفر شب اقامت در مازندران ثبت شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: ۷۵ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۹۹۰ نفر شب از ۲۶ اسفند سال گذشته تا ۲۵ شهریور سال جاری در این استان اقامت کردند.

بیش از ۷۵ میلیون نفر شب اقامت در مازندران ثبت شد

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، صادق برزگر تعداد مسافران در اقامتگاه‌های رسمی را ۳۴ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۹۸۸ نفر و غیر رسمی را ۳۶ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۶۳۲ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: مجموع بازدیدهای نظارتی را ۲ هزار و ۳۰۲ مورد بوده  است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۵۸۳ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، ۶۲۰ بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و ۴۷۴ نیز از رستوران‌ها و مراکز خدمات مسافرتی انجام‌ شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: تعداد تشویق را ۲۹۲، تذکر ۲۲۹، اخطار کتبی ۱۰۱ و تعداد تعطیل یا تعلیق ۳ فقره است.

وی تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان را ۱۸ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۶۰۳ مورد عنوان کرد و افزود: تعداد اقامت در اقامتگاه‌های رسمی، غیر رسمی و اضطراری در تعطیلات شهادت پیامبر اعظم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع)  ۴ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۳۳۰ نفر می باشد.

برزگر مجموع بازدیدهای نظارتی در این تعطیلات را ۲۳۶ مورد، دفاتر خدمات مسافرتی ۷۸, رستوران و مراکز پذیرایی و بین راهی ۵۱ مورد اعلام کرد و گفت: در این مدت ۳۸ فقره تشویق، ۳۰ مورد تذکر و ۴ مورد اخطار کتبی صادر شد.

وی همچنین کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی را ۵۶۹ هزار و ۷۲۹ نفر اعلام کرد و افزود: میزان نفر شب اقامت از اول تیرماه تا ۲۵ شهریور سال جاری را ۳۹ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۶۸۸ اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه