English

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

۵۷ پروژه عمرانی حوزه تامین اجتماعی در حال احداث است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر این سازمان 57 پروژه عمرانی در بخش درمان مستقیم در سراسر کشور در حال احدااث دارد و 150 پروژه نیز در حال طراحی و توسعه برای ایجاد در برنامه داریم.

57 پروژه عمرانی حوزه تامین اجتماعی در حال احداث است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ،میرهاشم موسوی صبح امروز در حاشیه  مراسم کلنگ زنی ساختمان درمانگاه فوق تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان چالوس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از رویکرد های یکی از رویکردهای اساسی ما در تامین اجتماعی توسعه خدمات است که مهمترین آن  در مانی بوده و در درمان مستقیم و درمان غیر مستقیم توسعه خمات را در اولویت قرار دادیم که تاکید رئیس جمهور ممحترم نیز بوده است.

وی ادامه داد: 11500 میلیارد تومان اعتبار در توسعه زیر ساخت درمانی و عمرانی در سالجاری بودجه تعیین شده که این عدد در آغاز دولت سیزدهم 4500 میلیارد تومان بوده و این نشان دهنده اولویت و اهمیت دولت به این بخش می باشد.

موسوی تاکید کرد : رووزانه بالغ بر 1میلیون و 200 خدمات سرپایی در مراکز درمانی تامین اجتماعی سراسر کشور انجام می شود و روزانه بالای 13 هزار بستری در مراکز درمانی این سازمان انجام می شود.

وی گفت: با حمایت های دولت 400 قلم داروی جدید به پوشش بیمه ای این سازممان اضافه شده و در بحث جوانی جمعیت در حوزه نازایی خدمات درمانی مطلوبی در مراکز این سازمان انجام می شود و توسعه نیز خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه