English

فرمانده مرزبانی فراجا:

مرزبانی کشور ۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانی کشور امسال ۵۰ شهید را تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرد.

مرزبانی کشور 50 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه افتتاح مرکز آموزش تخصصی درجه داری مرزبانی در فریدونکنار با اشاره به اینکه مرزبانان در تأمین امنیت کشور سهم به سزایی دارند، اظهار داشت: مرزبانی کشور امسال ۵۰ شهید را تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرد.

وی ادامه داد: با ساز و کاری که فرمانده کل قوا در طرح جامع هوشمندسازی ابلاغ فرموده اند سطح آمادگی و آموزش‌های مهارتی بالا رفته و تجهیزات پیشرفته در اختیار مرزبانی قرار گرفته است.

فرمانده مرزبانی فراجا بر اهمیت آموزش نیرو‌ها و بالا بردن سطح مهارت آن‌ها تأکید کرد و گفت: آموزش‌ها باید با تمرین بیشتر تبدیل به مهارت شود تا در میدان عمل نتایج مطلوب حاصل شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مؤلفه‌های هر کشوری حفاظت و صیانت از مرز‌های کشور است، گفت: اقتدار و عزت هر کشوری مرز‌های آن کشور است و اگر مرز‌ها امن باشد طبیعی است آن کشور می‌تواند در آرامش و امنیت زندگی کند.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه اگر مرز‌ها امن نباشد امنیت نظام و کشور مختل خواهد شد افزود: سربازانی که در این مرز‌ها تلاش می‌کنند آبروی انقلاب هستند.

گفتنی است؛ این مرکز آموزشی تخصصی درجه داری به منظور تربیت نیروی متخصص مرزبانی کشور با زیربنای۲۸۰۰ مترمربع و اعتبار ساخت بیش‌ از ۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری، رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه