English

وزیر کشور:

رفع مشکلات سیل زدگان مازندران در دستور کار دولت قرار دارد

وزیر کشور گفت: رفع مشکلات سیل زدگان مازندران در دستور کار دولت قرار دارد و همه دغدغه های مردم این منطقه تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری می شود.

رفع مشکلات سیل زدگان مازندران در دستور کار دولت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد وحیدی که برای رسیدگی عاجل و پیگیری جدی مشکلات سیل زدگان به غرب مازندران سفر کرده است، اظهار داشت: مشکلات سیل زدگان با جدیت پیگیری می شود.

وی ادامه داد: رفع مشکلات سیل زدگان مازندران در دستور کار دولت قرار دارد و همه دغدغه های مردم این منطقه تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری می شود.

لازم به ذکر است؛ بازدید از مناطق سیل زده چالوس، عباس آباد و نشست بررسی مناطق سیل زده مازندران در دفتر غرب استانداری مازندران در نوشهر از جمله برنامه های وزیر کشور در این سفر است.

 

بیشتر بخوانید:

بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده مازندران

 

همچنین گفتنی است؛ سیل شامگاه ۱۳ آبان امسال، حدود ۴۳ هزار میلیارد ریال به ۱۵ شهرستان مازندران از جمله چالوس و عباس آباد و نور خسارت وارد کرد و بر اثر آن ۴۷۶ واحد مسکونی تا ۳۰ درصد، ۲۶ واحد مسکونی تا ۷۰ درصد و ۷ واحد مسکونی ۱۰ درصد خسارت دیدند. 

بارش شدید باران در چالوس و نوشهر نیز موجب جاری شدن سیلاب، زیر آب رفتن سد ذوات چالوس، آبگرفتگی منازل، قطعی آنتن‌های تلفن همراه و آب گرفتگی معابر شد و ظرف مدت فقط ۲ ساعت، ۹۰ میلیمتر باران در شهرهای چالوس و نوشهر به صورت جداگانه بارید که این‌باران شدید خسارت ۲۳۰۰ میلیاردی سیل را به همراه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه