English

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد:

انتخابات نماد مردم سالاری دینی و اقتدار ملی

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: انتخابات در ایران اسلامی نماد کامل مردم سالاری دینی و مظهر اقتدار ملی است.

انتخابات نماد مردم سالاری دینی و اقتدار ملی
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری درحاشیه گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران در رامسر در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هر دوره انتخابات را بطور شفاف و طبق استاندارد‌های جهانی برگزار کرده است، گفت: مردم ایران بار دیگر با نمایش وحدت و یکپارچگی ملی همانند گذشته توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام سازند و انتخابات پیش رو را پرشورتر از گذشته برگزار و حداکثری شرکت کنند.

وی در ادامه  با اشاره به اینکه انتخابات در هر مقطعی جشن ملی مردم سالاری دینی و ارتقای آرمان‌های اسلامی است، افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ضریب ملی امنیت کشور را ارتقا می‌دهد و باعث ناامیدی مخالفان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: مشارکت و حضور مردم پای صندوق‌های رأی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب است که همه باید برای تحقق آن به سهم خود نقش آفرینی کنند.

حاج علی اکبری با اشاره به اینکه ائمه جمعه هرگز در آرایش‌های انتخاباتی حضور ندارند افزود: ائمه جمعه از هم اکنون مردم را به مشارکت در انتخابات و حضور پای صندوق‌های رای ترغیب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه