English

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس اعلام کرد؛

روان سازی ترافیک شهری چالوس با اضافه شدن معبرهای جدید

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: در کنار جاده ساحلی، در آینده نزدیک با آسفالت شدن جاده گازوئیل، رینگ 45 متری و جاده کنارگذر رودخانه به عنوان معبرهایی هستند که به منظور روان سازی ترافیک به شهر چالوس اضافه می شوند.

روان سازی ترافیک شهری چالوس با اضافه شدن معبرهای جدید
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، آرش رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اینکه بازگشایی رینگ 45 متری از حدفاصل پل آبنما تا خیابان تختی چالوس صورت گرفته است، اظهار داشت: از آنجایی که چالوس یک شهر خطی است به همین علت مراجعات مردمی زیادی بابت معضلات ترافیک شهری داشتیم.

 وی ادامه داد: برای برون رفت از این معضل ترافیکی در شهر چالوس که یک شهر گردشگری و مسافرپذیر است و بر حجم خودروها افزوده می شود، نیاز داریم تا جاده های بیشتری را احداث کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس افزود: یکی از این معابر همین رینگ 45 متری بود که به صورت نعل اسبی حول شهر چالوس می چرخد و دو کمربندی سردار شهید سلیمانی را به کمربندی سردار شهید زندی متصل می کند.

وی تصریح کرد: تملکی در حدود 250 هزار متر مربع در این مدت اخیر در راستای روان سازی ترافیک شهری چالوس انجام شده است که در تاریخ شهر چالوس بی سابقه بوده است و در طول مدیریت شهری دوره ششم شورای اسلامی شهر چالوس اتفاق افتاده است.

رضوی خاطرنشان ساخت: به خاطر خطی بودن شهر چالوس به منظور برون رفت از معضل ترافیک، رینگ 45 متری و جاده ساحلی که مدیریت دوره ششم شهری از آن به عنوان جاده ای برای نسل های آینده یاد شده است را احداث کرد. 

وی ابراز داشت: در کنار جاده ساحلی، در آینده نزدیک با آسفالت شدن جاده گازوئیل، رینگ 45 متری و جاده کنارگذر رودخانه به عنوان معبرهایی هستند که به شهر چالوس اضافه می شوند و این قطعاً به روان سازی ترافیک شهری کمک قابل توجهی می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: از شهردار چالوس، معاونان شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر چالوس و مردم شریف و فهیم چالوس که در راستای این آزادسازی ها و بازگشایی های رینگ و معبر کمک کردند تشکر و قدردانی می کنم.

بهره برداری از فاز چهارم رینگ شهری چالوس در سال 1403

نائب رئیس شورای اسلامی شهر چالوس نیز اظهار داشت: امروز بازگشایی مسیر پل آبنما تا خیابان تختی انجام شد. 

سلمان کیادلیری افزود: بازگشایی این محور مشکل ترافیکی شهر چالوس را در موازات رینگ اصلی شهر حل می کند. 

وی تصریح کرد: این نوید را هم بدهیم که بخش اعظم فاز چهارم این مسیر نیز تملک شده است و بنا داریم تا در سال آینده آن را بازگشایی کنیم و به بهره برداری برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه