English

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران تأکید کرد؛

ضرورت ارائه خدمات مناسب به صاحبان کالا و مشتریان بندری

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتریان امور بندری و صاحبان کالا تأکید کرد‌.

ضرورت ارائه خدمات مناسب به صاحبان کالا و مشتریان بندری
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سعید کیاکجوری در مراسم معارفه معاون جدید امور بندری و اقتصادی، اظهار داشت: با وجود مشکلات ناشی از کاهش تراز آب دریا، عملکرد اداره‌کل در عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر نوشهر و فریدونکنار در ۱۰ ماهه سال جاری از رشد ۷۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده که حاصل تلاش تمامی همکاران در بخش‌های مختلف بوده است.

وی در ادامه با معرفی شکرالله شکری به عنوان معاون جدید امور بندری و اقتصادی، ادامه داد: تداوم روند رو به رشد عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار، تلاش بیش از پیش برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و جلب رضایت مشتریان امور بندری و صاحبان کالا باید در دستور کار معاونت امور بندری و اقتصادی این اداره کل قرار گیرد.

شکر الله شکری، معاون امور بندری و اقتصادی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرکل و مدیران ارشد سازمانی رفع چالش هایی مانند پسکرانه های بندری و توسعه محوطه های بندر در اراضی ۲۰۰ هکتاری را از مهم‌ترین اولویت های حوزه این معاونت برشمرد و ابراز امیدواری کرد با یاری خداوند و با همکاری همه ی همکاران این اداره کل در راستای پیشبرد اهداف سازمانی گام های مؤثری برداریم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه