English

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد؛

تأمین ۱۸۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازاری در مازندران

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۱۸۰۰ تن کالای اساسی شامل گوشت قرمز، مرغ، سیب، پرتقال، شکر و خرما برای شب عید و ماه رمضان در حال توزیع در استان است.

تأمین ۱۸۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازاری در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، بابک مؤمنی  اظهار داشت: تاکنون ۱۷۸۵ تن کالای اساسی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، سیب، پرتقال، شکر و خرما برای تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان تامین و در حال توزیع در استان است.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی مازندران در تنظیم بازار استان ادامه داد: در اسفندماه امسال ۳ رویداد مهم انتخابات، ماه مبارک رمضان و تنظیم بازار شب عید، برنامه‌های سازمان را برای آرامش جامعه و بازار از تیرماه امسال در قالب قرارگاه امنیت غذایی انجام دادیم. 

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه با حساسیت دوچندان، تنظیم بازار شب عید را دنبال کردیم، گفت: ۲۵۰ تن سیب و ۲۰۰ تن پرتقال برای شب عید فراهم شد که تاکنون ۱۵۰ تن سیب وارد استان شد و ۱۰۰ تن دیگر تا چند روز آینده وارد انبار‌های استان خواهد شد.

وی با اشاره به تأمین ۱۲۰ تن گوشت قرمز گرم برای مصرف شهروندان مازندرانی افزود: تاکنون ۳۰ تن از این میزان گوشت گرم در سراسر استان توزیع شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

مؤمنی به تخصیص ۴۰۰ تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان به استان اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون ۳۰ تن از این میزان مرغ در استان توزیع و این نوید را به مردم می‌دهیم که هیچگونه محدودیتی در تأمین اقلام اساسی شهروندان وجود ندارد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مناطق بالادست استان نیز قابلیت توزیع دارد.

وی همچنین از تأمین ۸۰۰ تن شکر خانوار برای مصرف ماه مباره رمضان و ایام پایانی سال در استان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون ۱۵۸ تن از این میزان شکر خریداری شده و از طریق مباشیرین در حال توزیع در بین مردم است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران ابراز داشت: ۱۰ تن خرما برای تنظیم بازار این محصول خریداری شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نگرانی از بابت تأمین اقلام اساسی در استان وجود ندارد، عنوان داشت: از شهروندان درخواست می شود برای تداوم آرامش بازار متناسب با نیاز خانوار خرید خود را انجام دهند.

مؤمنی از نظارت بر روند توزیع اقلام اساسی توسط اتاق اصناف استان خبر داد و اظهار داشت: تیم‌های نظارتی ویژه برای کنترل و نظارت قیمت‌ها و روند عرضه محصولات در استان تشکیل شده است.

وی گفت: با راه‌اندازی مراکز خرید برنج در استان، قیمت این محصول منطقی شده و از کشاورزان می‌خواهیم از این فرصت بوجود آمده برای تحویل برنج‌های دپو شده به این مراکز مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه