English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

بیش از ۵۰۰ مسجد وامام زاده های مازندران درماه مبارک رمضان فعالیت دارند

مدیرکل اوقاف وامور خیریه مازندران گفت: با تقارن ماه مبارک رمضان بهارقرآن و بهار طبیعت درسال نو، امسال فعالیت‌ها و برنامه‌های اوقاف و امور خیریه استان در بیش از ۵۰۰ مسجد و امامزاده‌های استان اجرا می‌شود.

بیش از ۵۰۰ مسجد وامام زاده های مازندران درماه مبارک رمضان فعالیت دارند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حجت الاسلام ابراهیم حیدری در همایش مشترک ائمه جماعت امامزاده‌ها و مدیران و هیئت امنای امامزادگان و بقای متبرکه و خادمان مساجد بین راهی در امامزاده یوسف رضا قائم شهر، اظهار داشت: با تمهیدات به عمل آمده طرح ضیافت الهی با هدف بهره مندی بیشتر از فیوضات و برکات ماه مبارک رمضان با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی وقرآنی و دینی و اقامه نماز جماعت و شب‌های قدر در سطح امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان برگزارمی شود.

وی ادامه داد: طرح آرامش بهاری را دیگر طرح اوقاف و امور خیریه در تعطیلات عید نوروز عنوان و تصریح کرد: در این ایام خدمات رفاهی و فرهنگی و دینی به هم استانی‌ها و مسافران نوروزی ارائه خواهد شد.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه مازندران، رعایت شئونات اسلامی، آداب ماه مبارک رمضان و پرهیز از تظاهربه روزه خواری در حفظ حرمت ماه مبارک رمضان راضروری دانست و بر ضرورت پاکیزگی و نظافت اماکن متبرکه و زیارتی در این ایام تأکید کرد.

همچنین عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر دراین همایش با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت: مسجدخانه خداست و همه مکلف به تحکیم و تعظیم خانه خدا هستند.

آیت الله معلمی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری بقاع متبرکه را کانون‌های فرهنگی دانست و بر ضرورت برنامه ریزی و ارائه خدمات مفید به مؤمنان تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه