English

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز:

ریزش سنگ‌های معلق، جاده هراز را مسدود کرد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز گفت: در پی ادامه بارش باران، در محور هراز، سنگ‌های معلق از کوه به سمت جاده جاده هراز ریزش کد و سبب انسداد این محور شد.

ریزش سنگ‌های معلق، جاده هراز را مسدود کرد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، کوروش روشن اظهار داشت: حجم ریزش سنگ‌های نسبتاً بزرگ که پس از بارندگی شب گذشته و روز سه شنبه دربخش لاریجان شهرستان آمل باعث سرازیر شدن شن و ماسه کوهی به سمت حاشیه جاده و پرت شدن سنگ‌های بزرگ در حدفاصل کیلومتر ۳۵ تا ۵۵ جاده هراز شد.

وی ادامه داد: با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده در حال جمع‌آوری است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز با اشاره به اینکه در پی ریزش سنگ باعث خسارت زیاد به خودروی سواری سمند که بدون توجه به اعلام محدودیت بسته بودن جاده اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران بود، بروز این حادثه شد، افزود: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

وی با بیان اینکه جاده هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، افزود: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، باعث شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده منجر می‌شود.

این مسئول از رانندگان عبوری از جاده کوهستانی هراز درخواست کرد با سرعت مطمئنه در طول مسیر این جاده حرکت کنند تا در صورت وقوع حوادث پیش‌بینی نشده امکان واکنش وجود داشته باشد.

وی در ادامه تردد خودرو‌ها درجاده هراز را روان و عادی اعلام کرد و از رانندگان و مسافران درخواست کرد: باتوجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفر‌های غیر ضروری در این جاده خوداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه