English

وزیر کشور:

توانمندی های مازندران برای توسعه اقتصادی اش کافی است

وزیر کشور در ساری گفت: مازندران استانی مهم در کشور است که می‌توان از توانمندی هایش برای توسعه اقتصادی استان بهره برد.

توانمندی های مازندران برای توسعه اقتصادی اش کافی است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، احمد وحیدی در آیین معارفه استاندار جدید مازندران در ساری با بیان اینکه مازندران استانی مهم در کشور است که می‌توان از توانمندی هایش برای توسعه اقتصادی استان بهره برد انتخاب استاندار برای مازندران را کاری دشوار دانست و اظهار داشت: تجربه ثابت کرد که انتخاب حسینی پور به عنوان استاندار مازندران در طول دو سال و پنج ماه فعالیتش در مازندران صحیح بوده و استاندار پیشین با موفقیت مازندران را برای فعالیت در حوزه‌های دیگر ترک خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه تصمیمی برای تغییر استاندار مازندران وجود نداشت، اما به خواست خود ایشان این تغییر اتفاق افتاد، ادامه داد: معرفی استاندار جدید مازندران با توجه به با اهمیت بودن این استان در کشور، تصمیم سختی برای وزارت کشور بود.

وزیر کشور با بیان اینکه یوسف نوری مدیری با تجربه که در بیشتر موضوعات صاحب نظر و متخصص است، افزود: نوری در حالی به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شد که دیگر دستگاه‌های کشور هم با توجه به تجارب مفید و ارزشمند او خواهان همکاری با وی بودند.

وی گفت: با انتخاب یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران، دولت نیز به اطمینان خاطری که مدنظرش بود دست یافت تا زمینه‌های توسعه این استان به ویژه در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و اقتصاد دریا پایه و تعالی پیدا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه