English

رئیس شورای اسلامی شهر مرزن آباد خبر داد؛

تحقق بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری مرزن آباد

رئیس شورای اسلامی شهر مرزن آباد از تحقق بودجه 100 میلیارد تومانی شهرداری مرزن آباد خبر داد.

تحقق بودجه 100 میلیارد تومانی شهرداری مرزن آباد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، هادی ردایی در نشست خبری با خبرنگاران انجمن صنفی روزنامه نگاران غرب مازندران اظهار داشت: بودجه 100 میلیارد تومانی محقق شد که 52 درصد عمرانی و 48 درصد آن جاری است. 

وی با بیان اینکه کمک خاصی به شهرداری و شورای اسلامی شهر مرزن آباد نمی شود، ادامه داد: محدوده شهر مرزن آباد کم است و به 5 کیلومتر مربع هم نمی رسد و 60 درصد محدوده شهری خارج از بافت است.

رئیس شورای اسلامی شهر مرزن آباد گفت: بحث ترافیک یک معضل بزرگ برای مرزن آباد است که برای برون رفت از این معضل نیاز به 50 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی با بیان اینکه بعد از سه دهه توانستیم کل خیابان‌های سطح شهر را آسفالت کنیم، افزود: مرزن آباد به چالش معدن مرزن کوه دچار شده است و مسئولان فقط وعده جلوگیری از ادامه فعالیت این معدن را دادند زیرا این مکان برای فعالیت معدنکاری مناسب نیست.

ردایی با تأکید بر اینکه متأسفانه مردم مرزن آباد مظلوم واقع شدند، تصریح کرد: شهر مرزن آباد که به شهر اکسیژن معروف بود به دلیل فعالیت‌های معادن متعدد به شهر گرد و خاک تبدیل شده است و به طوری که باید تابلوی شهر اکسیژن را برداریم. 

وی با بیان اینکه تعداد 12 معدن در حاشیه و حریم شهری مرزن آباد فعالیت می کنند، افزود: متأسفانه از فعالیت این معادن هیچ عایداتی به شهر نمی‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر مرزن آباد به فعالیت 10 باشگاه ورزشی در شهر مرزن آباد اشاره کرد و اظهار داشت: با این همه باشکاه و ورزشکار ضروری است اداره ورزش مستقل در شهر و بخش مرزن آباد راه اندازی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه