English

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی:

ثبت نام شش هزار متقاضی مسکن در مازندران

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: شش هزار متقاضی مسکن در این استان ثبت نام کردند که با تهیه زمین صاحب مسکن خواهند شد.

ثبت نام شش هزار متقاضی مسکن در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حجت الاسلام صحبت الله رحمانی در آئین تجلیل از خدمات ارزنده کارگران، کارآفرینان و بازنشستگان مازندان در ایزد شهر نور اظهار داشت: مازندران را با نرخ بیکاری حدود ۵ درصد یکی از استان‌های پیشرو در اشتغال است و در حوزه مسکن کارگری هم بیش از ۱۰ تعاونی در استان مازندران تشکیل شده که در قدم اول حدود شش هزار متقاضی مسکن در این استان ثبت نام کردند که با تهیه زمین صاحب مسکن خواهند شد.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهمی که در این دولت در کشور اتفاق افتاده است، سالیانه تخصیص هزار میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و کارخانه‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می‌باشد که با تدبیر مقام عالی وزارت برای مسکن مددجویان بهزیستی اختصاص پیدا کرده که از نیمه دوم سال گذشته تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان محقق شد و امیدواریم تا پایان امسال، الباقی آن نیز محقق گردد تا دغدغه مسکن مددجویان و معلولان کشور مرتفع شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز هم گفت: در راستای صیانت از نیروی انسانی و کنترل آسیب‌های شغلی بازرسی از کارگاه‌های پرخطر استان در سال گذشته ۲۵۰ درصد رشد داشته است.

علی باقری افزود: با توجه به ماهیت پرخطر کارگاه‌های ساختمانی و لزوم اجرای دقیق مقررات و آیین نامه‌های حفاظت فنی و بهداشت کار مصوب شورای عالی حفاظت فنی در سال گذشته بازرسان کار استان در قالب بازدید‌های مشترک با نمایندگان سایر دستگاه‌های مرتبط و ذیمدخل بیش از ۶۳۰۰ مورد بازدید از کارگاه‌های پرخطر داشته که ۴۵۰۰ مورد آن از کارگاه‌های ساختمانی بوده است.

وی با تأکید بر نقش ارتقای فرهنگ ایمنی در کاهش حوادث ناشی از کار گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزش ایمنی و بالا رفتن دانش فنی و ایمنی کارگران در کنار رعایت موازین ایمنی در کنترل حوادث ناشی از کار مؤثر می‌باشد.

در پایان این گردهمایی از ۲۳ فعال نمونه حوزه‌های مختلف تولیدی و خدماتی تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه