English

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران خبر داد؛

تجلیل از مازندران به عنوان استان برتر در طرح ملی یاس

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: از کمیته امداد استان مازندران به عنوان استان برتر در طرح ملی یاس تجلیل شد.

تجلیل از مازندران به عنوان استان برتر در طرح ملی یاس
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، اسماعیل آرامجان اظهار داشت: در همایش دستاورد‌های طرح ملی یاس که با حضور رئیس کمیته امداد کشور، رئیس سازمان جوانان هلال احمر و رئیس ستاد عفاف و حجاب شواری عالی انقلاب فرهنگی کشور در مشهد مقدس برگزار شد، با تجلیل از مدیرکل کمیته امداد مازندران، این استان به عنوان استان برتر در طرح ملی یاس انتخاب شد.

وی ادامه داد: طرح ملی یاس با هدف توانمندسازی فکری، فرهنگی و مهارتی، ارتقا عزت نفس و پذیرش مسئولیت اجتماعی و حضور مخاطبان در عرصه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی در میان دختران مجرد در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال تحت حمایت کمیته امداد با همکاری جمعیت هلال احمر در سال ۱۴۰۰ آغاز شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران بیان داشت: طی سه سال برگزاری این طرح ۸۸۱ نفر در طرح ملی یاس در مازندران حضور دارند که با شرکت در برنامه‌های آموزشی کمک‌های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات، مهارت‌های داوطلبی و شرکت در اردو‌های راهیان پیشرفت و کارآفرینی از این خدمات بهره‌مند گردیدند و هم اکنون از ظرفیت ۱۸۸ نفر در خانه‌های هلال استفاده می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح به اشتغال و کارآفرینی نیز به درستی توجه شده، گفت: اگر بتوانیم یک مددجو را به اشتغال برسانیم مشکل یک خانواده را حل کرده که گامی مهم در توانمندسازی مخاطبین تحت حمایت برداشته می‌شود.

گفتنی است؛ در حاشیه همایش دستاورد‌های طرح ملی یاس در مشهد نمایشگاهی از توانمندی‌های کسب و کاری دختران این طرح برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه