English

رئیس کل دادگستری مازندران عنوان کرد؛

ریزش سنگ در جاده چالوس؛ از مصادیق بارز نقض حقوق شهروندی است

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حوادث ریزش سنگ در منطقه «کمر زرد» جاده چالوس از مصادیق بارز نقض حقوق شهروندی محسوب می‌شود و همچنان احتمال وقوع هر جاده‌ای وجود دارد.

ریزش سنگ در جاده چالوس؛ از مصادیق بارز نقض حقوق شهروندی است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، عباس پوریانی در حاشیه بازدید از جاده چالوس در گفتگو با خبرنگار موج با اشاره به اینکه یکی از قسمت‌های خطرناک جاده چالوس در منطقه «کمر زرد» قرار دارد، اظهار داشت: صخره‌های این مسیر بسیار سُست است و با یک باران و برف هر لحظه احتمال ریزش سنگ در این مسیر وجود دارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه بر اثر همین اتفاق، تاکنون 6 نفر از هموطنان ما در همین منطقه «کمر زرد» در جاده چالوس بر اثر ریزش سنگ، جان خود را از دست دادند، ادامه داد: حتی خسارات زیادی نیز به خودروهای مردم وارد شده است و هیچ‌کس پاسخگو نیست.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: مسئولان کشوری و استان مازندران باید فکری به حال منطقه «کمر زرد» در جاده چالوس کنند تا حداقل دیگر شاهد بروز این اتفاقات و حوادث نباشیم.

وی افزود: کار سخت و پیچیده‌ای نیست و اگر مسئولان کمی پیگیر این مسئله شوند قطعاً این مشکل حل خواهد شد.

پوریانی اذعان داشت: حوادث ریزش سنگ در منطقه «کمر زرد» جاده چالوس از مصادیق بارز نقض حقوق شهروندی محسوب می‌شود و همچنان احتمال وقوع هر جاده‌ای وجود دارد.

رئیس کل دادگستری مازندران تأکید کرد: با توجه به در پیش بودن سفر رئیس جمهوری به استان مازندران، مدیران ارشد به ویژه وزیر راه و شهرسازی از نزدیک مشکلات و موانع جاده چالوس را مشاهده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه