English

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران:

۱۷۷۰ مددجوی مازندرانی در جشنواره قرآنی باران وحی شرکت کردند

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: جشنواره باران وحی در دو بخش استانی و ملی برگزار می‌شود و در سال ۱۴۰۲ برای اولین‌بار به صورت مجازی برگزار شد.

 ۱۷۷۰ مددجوی مازندرانی در جشنواره قرآنی باران وحی شرکت کردند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، اسماعیل آرامجان با اشاره به اینکه جشنواره باران وحی با هدف ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس و بهره‌مندی از ظرفیت بی‌نظیر قرآن و عترت، شناسایی و هدایت استعداد‌های قرآنی، ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و اهل بیت در بین خانواده‌های تحت حمایت برگزار می‌شود، اظهار کرد: کمک گرفتن از آیات الهی و تأسی از قرآن کریم راه مطمئنی برای غلبه بر مشکلات است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه سطح و ۲۰ رشته برگزار شد، ادامه  داد: در رده زیر ۱۲ سال ۵۶۴ اثر، بین ۱۲ تا ۱۶ سال ۴۸۵ اثر و بالای ۱۶ سال ۷۲۱ اثر در رشته‌هایی از جمله اذان، ترتیل، تحقیق، حفظ قرآن، نهج‌البلاغه، مداحی، نقاشی، خوشنویسی و... در این جشنواره شرکت کردند.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: از مجموع ۱۷۷۰ شرکت‌کننده مازندرانی در این جشنواره، ۱۲۲ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی تصریح کرد: در مراسمی با حضور مسئولان و اساتید قرآنی استان از داوران و برگزیدگان  مرحله استانی با اهدای لوح تقدیر، بسته قرآنی تخصصی و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه