English

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران:

امروز؛ آخرین مهلت تبدیل مجوز کاغذی به الکترونیکی است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه آخرین مهلت تبدیل مجوز کاغذی به الکترونیکی یکتا است.

امروز؛ آخرین مهلت تبدیل مجوز کاغذی به الکترونیکی است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

سید اسماعیل هاشمی اظهار داشت: تبدیل مجوز کاغذی به الکترونیکی یکتا اقدامی است که در راستای سهولت ارائه مجوز‌های کسب و کار و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی انجام می‌گیرد؛ بنابراین تمامی دارندگان مجوز و پروانه کسب قدیمی، باید امروز و در آخرین روز مهلت انجام این کار؛ نسبت به تبدیل مجوز کاغذی خود به مجوز الکترونیک و دریافت شناسه یکتا، اقدام کنند.

وی ادامه داد: بر اساس قانون، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد انجام فعالیت خاصی را داشته باشند، ابتدا باید پروانه کسب یا مجوز آن را دریافت کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران افزود: این مجوز‌ها در گذشته به صورت کاغذی صادر می‌شد و احتمال جعل سند و تقلب در صدور آن ها، زیاد بود اما تبدیل مجوز کاغذی به یکتا، از سوء استفاده‌های احتمالی و جعل سند جلوگیری می‌کند زیرا برای هر فعال اقتصادی، یک شناسه یکتای منحصر به فرد در نظر گرفته شده و در تمامی سیستم‌های آنلاین، ثبت خواهد شد؛ بنابراین صاحبان مشاغل و کسب و کار‌های مختلف برای دسترسی به خدمات گوناگون، می‌توانند به جای مجوز کاغذی از این شناسه یکتا استفاده کنند.

وی گفت: برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به نمونه الکترونیکی و اخذ شناسه یکتا، نیازی به طی کردن مراحل پیچیده و دشواری ندارد بلکه با مراجعه به سایت درگاه ملی مجوز‌ها و انجام یک سری اقدامات ساده، می‌توانید شناسه یکتای خود را دریافت کنید.

هاشمی بیان داشت: در اولین قدم باید نشانی اینترنتی سایت درگاه ملی مجوز‌ها یعنی mojavez.ir در مرورگر خود قرار داده و جست و جو کنید و سپس اولین سامانه بالا آمده در لیست گوگل با همین آدرس و عنوان را انتخاب کرده و وارد شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه