English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

پیش بینی ۳ هزار و ۳۰۹ شعبه اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در مازندران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: ۳ هزار و ۳۰۹ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در مازندران در نظر گرفته شده است.

پیش بینی ۳ هزار و ۳۰۹ شعبه اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، قاسم عزیززاده گرجی در نخستین جلسه رسمی آغاز به کار ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری استان با بیان اینکه کمیته هفتگانه انتخابات ریاست جمهوری مازندران آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: با توجه به فرصت اندک و حجم بالای فعالیت‌های انتخاباتی باید با جدیت و تلاش شبانه روزی کار کرد.

وی ادامه داد: تشکیل ستاد اجرایی انتخابات ریاست جمهوری به شهرستان‌های استان ابلاغ شده و جلسه توجیهی با فرمانداران استان نیز هفته آینده با حضور استاندار برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تعداد شعبه‌های اخذ رأی مازندران را طبق برنامه‌ریزی وزارت کشور سه هزار و ۳۰۹ شعبه اعلام کرد و افزود: چهار هزار و ۲۶۰ دستگاه احراز هویت نیز برای انتخابات آینده ریاست جمهوری مازندران در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با توجه به برگزاری انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، همه شرایط برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان فراهم است.

یادآور می‌شود؛ ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری۱۰ تا ۱۴ خردادماه به‌مدت ۵ روز انجام خواهد شد و سپس شورای نگهبان از ۱۵ تا ۲۱ خرداد صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان را بررسی می‌کند و روز ۲۲ خرداد اسامی نامزد‌های انتخابات دولت چهاردهم منتشر خواهد شد.

مهلت تبلیغات کاندیدا‌ها از ۲۳ خرداد تا ۶ تیرماه است و رأی‌گیری برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران در روز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ انجام خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه