English

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس:

صنایع‌دستی پویاترین و توانمندترین راه برای حل اشتغال مازندران است

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع‌دستی پویاترین و توانمندترین راه برای حل اشتغال مازندران است.

صنایع‌دستی پویاترین و توانمندترین راه برای حل اشتغال مازندران است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، کامران پولادی در نشست با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران اظهار داشت: وزارت میراث‌فرهنگی پویاترین و توانمندترین دستگاه برای ایجاد شغل است و صنایع‌دستی راه رسیدن به این منظور است.

وی ادامه داد: فرش کلاردشت با وجود دغدغه‌های فراوان با درایت مردم منطقه و تسهیلات توانست به تولید مناسب برسد و قطعاً بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی نیز می‌تواند فروش محصولات را به نتیجه مطلوب برساند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ظرفیت‌های میراثی شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت باید با شرایط مطلوب آماده بازدید و استفاده مردم شوند.

وی افزود: ما همچنان پذیرای مسافر هستیم و باید هدف ما تبدیل مسافر به گردشگر باشد و ارز خارجی را وارد کنیم.

پولادی بیان داشت: اهمیت توسعه زیرساخت‌های گردشگری برای این صنعت مهم و ضروری است و باید مسایل پیرامون آن پیگیری شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران نیز در این جلسه عنوان داشت: پتانسیل خوب گردشگری و صنایع‌دستی در غرب مازندران کار را برای ما مهم و جدی‌تر می‌کند و میبایست با برنامه‌های جدید دست آفریده‌های هنرمندان منطقه لاک‌تراشی، سفال و فرش زیبای کلاردشت را به مردم و گردشگران معرفی کنیم

حسین ایزدی با بیان اینکه هر پانزده رشته احیا شده در این منطقه از مازندران تولید می‌شود و این نوید خوبی برای هنر صنایع‌دستی در مازندران است؛ تصریح کرد: بیمه و بازارچه دائمی صنایع‌دستی از دغدغه‌های مهم ماست که باید با همت عالی نماینده محترم و دیگر دستگاه‌های مرتبط به سرانجام برسد

وی یادآور شد: قطعا پیشینه فعالیت نماینده محترم مردم شریف نوشهر چالوس و کلاردشت در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نوید امید تازه‌ای به توسعه و پیشرفت این سه مأموریت مهم خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه