English

استاندار مازندران:

پیوست تمدنی و فرهنگی در طرح های اشتغال گردشگری مازندران لحاظ شود

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران مهد تمدن و فرهنگ است و گردشگری مان باید ویژگی فرهنگی و تمدنی داشته باشند، گفت: باید پیوست تمدنی و فرهنگی در طرح های اشتغال حوزه گردشگری مازندران مشاهده شود.

پیوست تمدنی و فرهنگی در طرح های اشتغال گردشگری مازندران لحاظ شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری پس از دیدار چهره به چهره با صنعتگران و تولیدکنندگان در دفتر غرب استانداری مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: باید در راستای جهش تولید با مشارکت مردم و جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب در برخورد با صنعتگران و تولیدکنندگان گام برداریم.

وی با بیان اینکه باید موانع صنعتگران و تولیدکنندگان رسیدگی شده و نیازهای به حق آنها را گوش دهیم، ادامه داد: موانع و مشکلات دسته بندی شده که بخشی از آنها به مجوزها باز می گردد، همچنین می خواهیم با رایزنی استانی و ملی به سرعت این مشکل را حل کنیم، تأمین سرمایه واحدهای تولیدی از دیگر مشکلات بود که می خواهیم بانک ها تسهیلات لازم را اختصاص دهند.

استاندار مازندران تصریح کرد: مصوبات سفر دوم رئیس جمهور شهید و هیأت دولت سیزدهم به مازندران هم در آینده نزدیک اعلام می شود تا تسهیلات همانند سفر اول اختصاص یافته و منجر به رفع مشکل شود.

وی با بیان اینکه بخش دیگری مشکلات تولید مبنی بر این بود که بازپرداخت تسهیلات برای آنها انجام نشد، ابراز داشت: مشکلات این افراد در کارگروه تسهیل بحث می شود تا مشکلات حل شود.

نوری با بیان اینکه باید تولیدکنندگان در حوزه خدمات، صنعت و کشاورزی مشاوران خوبی داشته باشند و سرخود عمل نکنند، ادامه داد: زیرا برخی در تولید، تخصص لازم ندارند و به مشکل برخورد می کنند، ممکن است در بین راه دچار مشکل شده و توان بازپرداخت ندارند.

وی گفت: برخی افراد نمی توانند روش های نوین برای تأمین مالی به کار بگیرند، پس لازم است بانک ها مشاوره های لازم را بدهند.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران استان بسیار بزرگ با ظرفیت های بی نظیر است و سرمایه گذاری ها در این دیار باید خیلی بزرگ و فراملی باشد، تصریح کرد: ما هم از فعالیت های تولیدی و صنعتی حمایت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری با توجه به سنخیت فرهنگی تولیدکنندگان کار تمدنی ندارند و آثار تمدن از لحاظ شکل و محتوا در آثارشان دیده نمی شود، افزود: در دفتر غرب استانداری مازندران ۲۵ تولیدکننده و افراد صنعتی به این دفتر مراجعه داشتند تا موانع برطرف شود.

نوری با اشاره به اینکه مازندران مهد تمدن و فرهنگ است و گردشگری مان باید ویژگی فرهنگی و تمدنی داشته باشند، خاطرنشان ساخت: با جدیت پیگیر رفع مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان هستیم و باید چارچوبی را برای اقدامات پیش رو داشته باشیم و فعالیت ها در سطح جهانی ارائه شود.

این مسئول با اعلام لزوم پیوست تمدنی و فرهنگی در طرح های اشتغال حوزه گردشگری، بیان داشت: امیدواریم در مسیر خدمت به مردم و رضایت خداوند مشی و راه شهید جمهور و همه شهدای خدمت را ادامه دهیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه شهید دولت سیزدهم از جنس مردم و مردمی بوده و مشفقانه با مردم برخورد داشت، گفت: این شهید که یک ماه قبل مهمان دو روزه مازندرانی ها بود، با توجه به تجربیات ارزشمند در سازمان بازرسی و قوه قضائیه به مردم مشورت می داد و پیگیر جدی مشکلات و معضلات مردم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه