English

در حین گشت و کنترل محیط بانان صورت گرفت؛

دستگیری ۲۰ متخلف شکار و صید در مازندران

مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان مازندران حین گشت و کنترل در شهرهای نوشهر، آمل، بابل، قائمشهر، ساری، میاندورود و بهشهر از متخلفان شکاروصید را به همراه ۱۴ قبضه سلاح شکاری، لاشه یک رأس خوک وحشی، لاشه یک طاقه قرقاول، چهار قطعه ماهی،۳ رشته تور سالیک و ۳ عدد لنسر کشف و ضبط کردند.

دستگیری ۲۰ متخلف شکار و صید در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، در نوشهر مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی(منطقه ساروس) از شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل با همکاری مأموران نیروی انتظامی این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی طی شش مأموریت جداگانه شکارچیان غیرمجاز به همراه ۸ قبضه سلاح شکاری، لاشه یک طاقه قرقاول، لاشه یک رأس خوک وحشی، تعدای فشنگ و سایر ادوات شکار دستگیر و طی دو مأموریت از سه صیاد غیرمجاز ۲ رشته تور ماهیگیری سالیک، سه رشته دام ماهیگیری و چهار قطعه ماهی معمولی در رودخانه محور هراز و رودخانه گرمرود بخش دشت سر کشف و ضبط کردند.

در بابل، مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از یک صیاد غیرمجاز یک رشته تور ماهیگیری(سالیک) و ۱۰ رشته تور ماهیگیری کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست قائمشهر حین گشت و کنترل در رودخانه تلار (روستای سنگتاب) از صیادان غیرمجاز چهار رشته دام و یک عدد چوب ماهیگیری کشف و ضبط کردند.

در ساری، مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان (محیط بانی دودانگه محمدآباد - محیط بانی هولار) حین گشت و کنترل در مناطق حوزه استحفاظی طی دو مأموریت از شکارچیان غیرمجاز ۳ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست میاندورود حین گشت و کنترل در رودخانه زردی بخش گهرباران این شهرستان دو رشته دام جمع آوری و سه عدد لنسر کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر حین گشت و کنترل در مناطق شکار ممنوع هزارجریب از شکارچیان غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری و تعدای فشنگ کشف و ضبط کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه