English

مدیرکل بازرسی مازندران اعلام کرد؛

١٢٨ پرونده مدیران مازندران، بر روی میز بازرسی

مدیرکل بازرسی استان مازندران از ١٢٨ پرونده کم کاری و تخلف مدیران بر روی میز بازرسی استان خبر داد.

١٢٨ پرونده مدیران مازندران، بر روی میز بازرسی
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، علی گرمه‌ای در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: دستگاه  بازرسی در قوه قضائیه به عنوان یک ستون محکم برای ایجاد نظام عدالت، ایفای نقش می‌کند، و یک اصل از قانون اساسی برای این جایگاه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: نظارت بر حسن اجرای امور و نظارت بر اجرای قانون و با اختیارات قانونی سه نوع بازرسی بیش بینی شده است؛ بازرسی فوق العاده که حسب دستور مقام معظم رهبری رئیس جمهور تقاضای وزیر و... بازرسی انجام می‌شود آن هم با تشخیص ضرورت انجام می‌شود و بازرسی برنامه‌ای و بازرسی موردی جزو بازرسی‌های دیگر در این مجموعه هستند.

مدیرکل بازرسی استان مازندران گفت: ساختار اداره کل بازرسی بر اساس تخصص و نیاز‌های اجرایی کشور تعیین شده است و در استان مازندران ٦ گروه بازرسی وجود دارند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی به عنوان دبیر خانه شورای برنامه ریزی و دستگاه نظارتی ایفای نقش می‌کنند، افزود: اداره کل بازرسی مازندران در سال ١٤٠٠، ٩٠ برونده موردی ٣٦ برنامه‌ای و یک برونده فوق العاده داشت و در سال ١٤٠٢ تعداد بازرسی موردی به ٣٣٥ مورد و برنامه‌ای ٤٧ مورد افزایش پیدا کرده است.

گرمه‌ای بیان داشت: در بحث اثربخشی بیش از ١٠٦٢ میلیارد تومان پرونده‌های مالیاتی تعیین تکلیف و مالیات حاصل شد و همچنین به ٧٦٣ نفر تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت شد.

وی گفت: جلوگیری از الحاق به بافت نادرست در برخی از روستا‌ها و رسیدکی به شکایت افرادی که واجد شرایط رفتن به زیر پوشش بهزیستی، بودند از دیگر عملکرد‌های این دستگاه بود.

مدیرکل بازرسی استان مازندران در پایان عنوان داشت: تمام امورات اجرایی در استان زیر ذره بین سازمان بازرسی است و تاکنون ١٢٨ پرونده تخلف مدیران روی میز بازرسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه