English

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران خبر داد؛

خسارت سیلاب سوادکوه به ۱۵ خودرو

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: سیلاب شب گذشته در محور سوادکوه به ۱۵ دستگاه خودرو خسارت زد.

خسارت سیلاب سوادکوه به ۱۵ خودرو
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسینعلی محمدی با بیان اینکه جاری شدن سیلاب در محور سوادکوه دیشب به ۱۵ خوردو آسیب زد، اظهار داشت: بر اساس برخی گزارش‌های مردمی دو نفر در این حادثه مفقود شده اند که در حال بررسی دقیق این موضوع هستیم.

وی ادامه داد: سیلاب محور سوادکوه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار متر مکعب گل و لای و سنگ وارد محور سوادکوه در محدوده‌های شیرکلا، شیردره، دراسله و طالع رودبار شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه متأثرین از سیل به مراکز درمانی منتقل و مسافران گرفتار شده نیز به مناطق امن منتقل شده اند، گفت: اولویت در حال حاضر بازگشایی مسیر است و ۳۶ ماشین آلات سنگین در حال بازگشایی مسیر هستند. 

وی افزود: نیرو‌های راهداری، سپاه، بسیج، عوامل ستاد بحران، امدادگران جمعیت هلال احمر و فرمانداری‌ها در حال بازگشایی مسیر هستند.

محمدی با بیان اینکه سیلاب به بخش‌های از تأسیسات شهر‌های زیراب و پل سفید نیز خسارت‌های جزیی وارد کرده است، تصریح کرد: سیلاب دیشب به بخش‌های از مناطق آمل، کیاسر و چالوس نیز خسارت جزئی زد.

گفتنی است؛ هواشناسی مازندران اعلام کرد سامانه بارشی امروز نیز در ارتفاعات مازندران فعال خواهد بود و جاری شدن رواناب محلی، افزایش حجم آب رودخانه ها، صاعقه، ریزش سنگ و اختلال در تردد محور‌های کوهستانی از پیامد‌های این سامانه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه