English

توسط خَیِر چالوسی صورت گرفت؛

میلیون ها تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای امور عام المنفعه و نیازمندان در چالوس + فیلم

یکی از خیرین بنام چالوسی که همیشه در کارهای عام المنفعه پیشقدم بوده است میلیون ها تومان نقدی و غیرنقدی برای امور عام المنفعه و نیازمندان در چالوس کمک کرده است.

میلیون ها تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای امور عام المنفعه و نیازمندان در چالوس + فیلم
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، مسئولیت نسبت به دیگران از جمله مسائل اخلاقی است که امکانات اخلاقی با ادله گوناگونی به آن پرداخته و آن را توجیه کرده‌اند.

خداوند منشأ اصلی مسئولیت پذیری انسان نسبت به دیگران است.

انگیزه وعده و وعید عشق الهی شکر منعم، مشابهت انسان با خداوند و نیز نقش خلاقیت انسان به عنوان مخلوقات الهی از جمله مؤلفه‌های ادله اساسی در نظریه امر الهی است که انسان را به مسئولیت پذیری نسبت به دیگران ترغیب می‌کند.

در همین راستا کم نیستند افرادی که در منطقه خودمان از این نور الهی برخوردارند و قلبشان مالامال از عشق به خداست و احساس مسئولیت به افراد نیازمند جامعه دارند که نمونه بارز آن در وجود فرزند چالوس و خَیِر بزرگ منطقه سیامک حیدریان شکوفا گشته است.

باخبر شدیم «سیامک حیدریان» یکی از خیرین بنام چالوسی برای بخش دیالیز بیمارستان طالقانی چالوس کمک شایانی کرده و همیشه در کارهای عام المنفعه پیشقدم بوده و برای نیازمندان منطقه پدری مهربان و دلسوز است.

بر آن شدیم که گفتگویی اختصاصی با این خیر بزرگ و بنام چالوسی داشته باشیم و علیرغم میل باطنی خودشان  مصاحبه ای با ایشان انجام دادیم که به اجمال می خوانیم.

سیامک حیدریان با اشاره به کمک‌های چندماه اخیر خود اظهار داشت: بنا به درخواست مسئولین مبنی بر نیاز به گسترش مزار روستای سینوا مبلغ دویست میلیون تومان اهدا شد تا ساماندهی مزار صورت گیرد.

وی با اشاره به فواید ورزش ادامه داد:  در راستای حفظ سلامت و ورزش کردن جوانان و نوجوانان و نونهالان منطقه مبلغ هشتاد میلیون تومان برای خرید تشک کشتی  به باشگاه کشتی جاده زوات  پرداخت شد تا کشتی گیران با سلامت کامل بر روی تشک های استاندارد تمرین کنند.

این خیر چالوسی افزود: همچنین مبلغ بیست  میلیون تومان برای تجهیز سالن پینگ پنگ روستای نجارکلا به رئیس هیئت پینگ پنگ چالوس پرداخت شد.

وی در خصوص اهمیت تعلیم و تربیت دانش آموزان تصریح کرد: از آنجایی که دانش آموزان باید دروس عملی خود را با وسایل مرتبط و علمی فراگیرند مبلغ ده میلیون تومان برای خرید میکروسکوب تحویل مدرسه روستای دوجمان شد تا جهت استفاده دانش‌آموزان خریداری گردد.

حیدریان با اشاره به اشتغال خانگی زنان سرپرست خانوار گفت: دهها میلیون تومان برای خرید چرخ خیاطی اختصاص داده شد تا این بانوان بتوانند درآمد داشته باشند و همچنین کمک نقدی به افراد بی سرپرست با وساطت عضو شورای اسلامی شهر چالوس انجام شد که امیدوارم مورد رضایت خداوند قرار گرفته باشد.

وی افزود: کمکهای متعدد به خیریه تهیه دارو چالوس هم برای تأمین دارو افراد بی بضاعت اختصاص داده شده است.

این خیر چالوسی بیان داشت: دهها میلیون تومان‌ به جهاد سازندگی سپاه چالوس جهت ساخت و تجهیز مسکن برای فقرا کمک شد و

همچنین کمک به دانش آموزان فقیر و افراد بی بضاعت روستاهای مرزن آباد و کمک به روستای لیکر ( جاده فشکور )برای تأمین آب آشامیدنی و صدها میلیون تومان دیگر کمک به افراد نیازمند و بی سرپرست و بیماران سرطانی هم شد.

 

وی افزود: مبلغ شصت میلیون تومان در دو مرحله برای بخش دیالیز بیمارستان طالقانی چالوس پرداخت شد و همچنین کمکهای متعدد به بخش پرستاری بیمارستان چالوس نیز انجام شده‌ است.

این خیر چالوسی اظهار داشت: کمکهای مالی متعدد برای  بچه های بی سرپرست در شهرستان های کرج و قم نیز صورت گرفته و ضمناً برای کمیته امداد و بچه‌های بی سرپرست نیز  مرتب کمکهای متعددی انجام می شود و همچنین مبلغ پنجاه میلیون تومان نیز برای ساخت و احداث مسجد آبرنگ هزینه شد و خرید سه کولر گازی برای افراد کم درآمد انجام شد.

وی ابراز داشت: همچنین صدها میلیون تومان بابت پل سازی روستای مهدی آباد و گیل کلا و نجارکلا هزینه شده است و برای بنیاد شهید دهها میلیون تومان کپسول اکسیژن، تشک طبی و ویلچر برای پدر و مادران شهید خریداری شده است، ضمناً در سال‌های گذشته دهها میلیون تومان بابت جهیزیه نوعروسان به فرمانداری چالوس کمک شد و چندین مورد هم کمک به آزادی زندانیان مالی صورت گرفته است.

شایان ذکر است، حیدریان از باغداران نمونه در زمینه کشت کیوی توسرخ در منطقه چالوس می‌باشد که کشاورزی  را شغل آبا و اجدادی خود می داند و توانسته با کار و تلاش خود تمامی زمینها و باغات اجدادی خود را حفظ نماید و همچنان مشغول به فعالیت در باغات کیوی خود می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه