English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

سه مفقودی حادثه سیل سوادکوه زنده پیدا شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه در ساعت اولیه سیل در سوادکوه ۵ نفر اعلام مفقودی شده بودند، گفت: سه نفر از این افراد زنده پیدا شدند.

سه مفقودی حادثه سیل سوادکوه زنده پیدا شدند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، غلامعلی فخاری اظهار داشت: یکی از این افراد یک سرباز و دو نفر دیگر نیز بومی منطقه بودند که در بیمارستان بستری شده بودند و اعلام کردند، چون شارژ گوشی تلفن آنان تمام شده بود به همین دلیل از دسترس خارج شده بودند.

وی ادامه داد: جسد یکی از مفقودان که یک خانم ۲۵ ساله بود در مسیر رودخانه تلار در قائمشهر کشف و از آب بیرون کشیده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: یک دختر نوجوان اهل تهران نیز در این حادثه مفقود شده است که جستجو برای پیدا کردن او ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین مناطق آسیب دیده در شهرستان سوادکوه و پل سفید بوده است، افزود: بارندگی در چند نقطه از سوادکوه منجر به راه افتادن جریان‌های سیلابی شد و در منطقه طالع‌رودبار با ورود جریان شدید سیلاب واریزه‌ای جاده را بست و تعدادی از مسافران و خودرو‌های عبوری را با مشکل مواجه کرد.

فخاری با اشاره به اعزام ۳۲ تیم امدادی و ۱۷ تیم پشتیبان به منطقه تصریح کرد: امدادرسانی به ۲۵۷ نفر، اسکان اضطراری ۶۱ نفر، انتقال ۷ نفر به مرکز درمانی و تخلیه آب از ۳۹ واحد مسکونی از جمله خدمات ارائه شده به متاثرین از سیلاب در شهرستان سوادکوه و پل سفید بوده است.

وی با تأکید بر استمرار حضور تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمراستان در منطقه بیان داشت: تا هر زمان که نیاز باشد عملیات ادامه خواهد داشت و همه نیرو‌ها و عوامل امدادی نیز در منطقه حضور خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه