English

رئیس ستاد انتخابات مازندران مطرح کرد؛

مازندران، دارای بیشترین صندوق رأی روستایی کشور

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: بیشترین تعداد صندوق رای روستایی کشور در مازندران مستقر است.

مازندران، دارای بیشترین صندوق رأی روستایی کشور
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، قاسم عزیززاده گرجی اظهار داشت: ۳ هزار و ۲۲۸ شعب اخذ رأی در استان فعال است از این تعداد هزار و ۷۶۹ شعب در روستا‌های استان مستقر است که با استقرار ۶۰ درصد شعب در روستا، بالاترین آمار شعب روستایی در کشور مربوط به استان مازندران است.

وی ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری امروز روز حماسه حضور و روز نشاط و شادی است و در این راستا از ساعت ۶ صبح عوامل اجرایی مستقر و دستگا‌های احراز هویت در استان فعال شد.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران تصریح کرد: از ساعت ۸ صبح همزمان با سراسر کشور فرآیند رأی‌گیری در سلامت و امنیت کامل در ۳ هزار و ۲۲۸ رأی آغاز شد.

وی بیان داشت: با توجه به وقوع سیل در شهرستان‌های استان، زیرساخت برق، تلفن و مخابرات با تدبیر و حضور به موقع دستگا‌های خدمت رسان رفع شد.

عزیززاده گرجی ابراز داشت: همه افرادی که ۱۸ سال تمام داشته باشند یعنی متولدین هشتم تیرماه سال ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با ارائه شناسنامه و کارت ملی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

وی تأکید کرد: افرادی که دارای شناسنامه قدیمی هستند مسئولان مستقر در ستاد با تماس تلفنی با اداره ثبت احوال می‌توانند اقدام به رأی‌گیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه