English

مدیرعامل آبفا مازندران خبر داد؛

پیش بینی خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی سیل به تأسیسات آبرسانی

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در بررسی های اولیه میزان خسارت سیل به تأسیسات آب شهرستانهای سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

پیش بینی خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی سیل به تأسیسات آبرسانی
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، بهزاد برارزاده در بازدید از تأسیسات سیل زده شهرستان سوادکوه اظهار داشت: بارش باران در ارتفاعات شهرستان سوادکوه و بروز سیل در شهرها و روستاهای مسیر رودخانه تالار از جمله شهرستانهای سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ منجر به تخریب پل های خطوط انتقال آب و رانش جاده های حاشیه این رودخانه شد.

وی ادامه داد: در این حادثه بخشی از خطوط انتقال، شبکه های توزیع و چاه های مسیر دچار خسارت شدند که با تلاش همکاران شرکت در حال حاضر آب شرب تمامی مناطق سیل زده برقرار و تنها مناطق روستایی رجه و دهمیان در شهرستان سوادکوه و بخشی از شهر پل سفید دچار کمبود آب هستند که تا ساعاتی دیگر این مشکل برطرف می شود.

مدیرعامل آبفا مازندران با اشاره به اعزام تیم های مدیریتی و عملیاتی به مناطق سیل زده در ساعات اولیه وقوع سیل، تصریح کرد: همکاران نسبت به اجرای سریع خطوط انتقال جایگزین موقت و رفع شکستگی ها اقدام کردند.

وی، میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای سریع احداث خطوط انتقال و رفع شکستگی شبکه های آب تخریب شده را ۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه