English

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران:

حجاج مازندرانی از ۲ روز دیگر باز می گردند

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: حجاج مازندرانی سرزمین وحی از چهارشنبه ۱۳ تیرماه، از طریق فرودگاه شهدا ساری به میهن بر می‌گردند.

حجاج مازندرانی از ۲ روز دیگر باز می گردند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، اکبر حسنی با بیان اینکه نخستین گروه زائران مازندرانی حج تمتع ساعت ۵۵ :۹ چهارشنبه ۱۳ تیرماه وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری می‌شوند، اظهار داشت: طبق برنامه اعلامی، عملیات بازگشت حجاج بیت ا... الحرام، تا ۲۰ تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی دامه داد: بر اساس برنامه‌های اعلام شده به فرودگاه‌های استان، در روز نخست ۲ پرواز و در روز‌های بعد، از یک تا ۴ پرواز وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه همه پرواز‌ها از جده به فرودگاه شهدای ساری انجام می‌شود، گفت با تمهیدات صورت گرفته و برنامه ریزی انجام شده برای انجام به موقع پروازها، امیدواریم در ورود پروازها، تأخیر چندانی نداشته باشیم.

وی افزود: با توجه به فشردگی و تراکم پرواز‌ها و حضور همزمان تعداد زیادی از حجاج عزیز در محل ترمینال فرودگاه، از خانواده‌های محترم زائران درخواست می‌شود در صورت امکان، استقبال از حجاج خود را در محلی خارج از فرودگاه برنامه ریزی کنند تا بتوان به حجاج و مسافران خدمات مطلوب تری ارائه کرد.

حسنی با بیان اینکه همه تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت حجاج اندیشه شده است، تصریح کرد: اعزام زائران مازندرانی به سرزمین وحی امسال با کمترین تأخیر انجام شد و پیش بینی می‌شود بازگشت حجاج مازندرانی نیز با کمترین تأخیر و حتی بدون تأخیر انجام شود.

گفتنی است؛ اعزام زائران مازندرانی حج تمتع از ۶ خرداد ماه امسال از فرودگاه بین المللی شهدای ساری آغاز شده بود و ۴۲۴۰ نفر در قالب ۳۲ کاروان و با ۱۸ پرواز از این فرودگاه عازم مدینه منوره شده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه