English

کارشناس هواشناسی مازندران خبر داد؛

تداوم ناپداری هوای مازندران تا چهارشنبه

آسمان مازندران تا روز چهارشنبه نیمه ابری و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر و در دامنه و ارتفاعات همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده می باشد.

تداوم ناپداری هوای مازندران تا چهارشنبه
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، علی نوروزیان اظهار داشت: دیروز گلوگاه، ساری و بابلسر با دمای ۲۹ درجه گرمترین و صبح امروز هم دلیر و سیاه بیشه با کمینه دمای ۱۱ درجه خنک ترین نقاط استان مازندران بودند.

وی ادامه داد: آسمان مازندران از امروز دوشنبه تا روز چهارشنبه نیمه ابری و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر و در دامنه و ارتفاعات استان همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده می باشد.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت: احتمال آبگرفتگی و وقوع سیلاب نقطه‌ای و محلی، پر آب شدن رودخانه ها، صاعقه، ریزش سنگ و اختلال در تردد جاده‌ها و محور‌های کوهستانی از پیامد‌های این سامانه است.

ووی توصیه کرد: شهروندان عدم اسکان و برپا کردن چادر‌های مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و مناطق مرتفع، احتیاط در فعالیت طبیعت گردی در ساعات بعدازظهر، خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی و سایر اقدامات پیشگیرانه را مدنظر قرار دهند.

نوروزیان بیان داشت: از روز پنجشنبه به تدریج با کاهش ناپایداری، هوای استان غالباً صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی افزود: هفته آینده هم بر اساس نقشه های پیش یابی هوشناسی، آسمان آفتابی و گرم پیش بینی می شود. 

کارشناس هواشناسی مازندران گفت: دریا امروز موج متوسط دارد و فعالیت های دریایی با رعایت احتیاط انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه