English

معاون راهداری مازندران خبر داد؛

حضور گسترده راهداران و اقدامات ایمن سازی در محورهای مازندران

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ازحضور گسترده راهداران و اقدامات وسیع در زمینه ایمن سازی محورهای اصلی و شریانی این استان خبر داد و گفت: با توجه به سفرهای تابستانی این اداره کل آمادگی کامل جهت مهیا نمودن راه هایی ایمن و مناسب را برای گردشگران و مسافرانی که به مازندران سفر می کنند را دارد.

حضور گسترده راهداران و اقدامات ایمن سازی در محورهای مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محسن محمدنژاد اظهار داشت: با آغاز فصل تابستان، تعطیلی مدارس و همچنین به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی مازندران ، این استان همواره در فصول مختلف سال علی الخصوص فصل تابستان گردشگران و مسافران بی شماری را از سرتاسر میهن عزیزمان پذیرا بوده است که از این رو محورهای مواصلاتی این استان در فصل تابستان پرحجم و پرتردد می باشد که تشدید اقدامات نظارتی جهت ارتقای ایمنی ترددها را می طلبد.

وی، جاده های مازندران را هم از نظر حمل و نقلی و هم از نظر حوزه راهداری حائز اهمیت خواند و ادامه داد: به دلیل قرار داشتن مازندران در مسیر کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب میزان ترافیک در این محورها بسیار بالا است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با اشاره به شروع عملیات راهداری تابستانی این اداره کل گفت: این اداره کل با شروع فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن سازی محورهای خود را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا داشته که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده انتظامی و اطلاعاتی، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، شانه سازی، اصلاح قوس و ترانشه برداری، در سطح کلیه محورهای اصلی ، فرعی و روستایی می باشد.

وی با بیان اینکه راهداری عشق خدمت به همنوع است، افزود : امیدواریم با اجرای این اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و سوانح باشیم.

محمدنژاد تصریح کرد: تعطیلات تابستان پیک مسافر در حوزه اتوبوسی بیشتر می‌شود بدین منظور تشدید کنترل و نظارت بیشتر بر ناوگان اتوبوسی مد نظر قرار گرفته می شود و در ایامی که به تعطیلات تابستانی نزدیک می‌شویم، نظارت‌ها بیشتر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه