English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران:

صدور موافقت اصولی گردشگری مازندران تنها با پیوست فرهنگی امکان‌پذیر است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: موافقت اصولی مجموعه‌های گردشگری حتماً با پیوست‌های فرهنگی صادر می‌شود.

صدور موافقت اصولی گردشگری مازندران تنها با پیوست فرهنگی امکان‌پذیر است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسین ایزدی در جلسه‌ فصلی ستاد اقامه نماز ‌که با حضور تعدادی از دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات اداره‌کل میراث‌فرهنگی مازندران برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم به اهمیت پیوست فرهنگی اقامه‌ نماز در مناطق نمونه گردشگری و سواحل و تفرجگاه‌ها اظهار داشت: موافقت اصولی مجموعه‌های گردشگری حتما با پیوست‌های فرهنگی صادر می‌شود.

وی رعایت مسائل فرهنگی حجاب و ضرورت کنترل و نظارت بر آن به‌ویژه درایام سفرهای نوروزی را از جمله انتقادات این اداره‌کل برشمرد و ادامه داد: یکی از موارد مهم در بازدیدهای نظارتی ستاد خدمات سفر ضرورت ساماندهی سرویس‌های بهداشتی بوده که از مقدمات شرعی لازم برای اقامه نماز است و البته در سطح عالی وزارتخانه شخص وزیر هم به جِد پیگیر این مسئله بودند که تاحدودی هم برای ساماندهی مؤثر و مفید واقع شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تأکید کرد: مطالبه اجرایی امر خطیر حجاب و ضرورت رعایت حدود اسلامی و قانونی در بین گردشگران در مناطق مختلف استان، تفرجگاه‌ها و سواحل توسط این اداره به تنهایی کارساز نیست. 

وی در ادامه از رئیس ستاد اقامه نماز استان درخواست کرد: همه‌ مجموعه‌های متولی این قانون با وحدت رویه با مجموعه‌ی ستاد خدمات سفر همکاری کنند تا این مسأله در استان به درستی نظارت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه