English

با حضور تیم ارزیاب سازمان بنادر و دریانوردی:

ممیزی شاخص های HSE ، ایمنی حریق، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در بندر نوشهر انجام شد

با حضور تیم ارزیاب سازمان بنادر و دریانوردی، شاخص های HSE (ایمنی بهداشت و محیط زیست)، ایمنی حریق، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران طی روز های ۱۰ و ۱۱ تیر ماه در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر مورد ارزیابی قرار گرفت.

ممیزی شاخص های HSE ، ایمنی حریق، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در بندر نوشهر انجام شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سعید کیاکجوری اظهار داشت: در این ارزیابی به بررسی نقاط ضعف و قوت و همچنین ارائه راهکار به منظور بهبود فرایندهای مذکور از جمله فرایندهای ارزیابی شاخص های HSE، ایمنی حریق، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در بندر نوشهر پرداخته شد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع ارزیابی شاخص های HSE در بنادر تابعه اداره کل بنادر و دریانوری استان مازندران ادامه داد: خروجی ممیزی باید به گونه ای باشد که اشکالات را رفع کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با بیان اینکه سلامت کارکنان در بنادر باید در اولویت کار تیم ارزیابی قرار گیرد، افزود: احترام گذاشتن به مقام والای انسانیت و سلامتی همکاران شاغل در بنادر، از رسالت های مهم گروه ارزیابی سازمان بنادر و دریانوردی در بنادر است.

وی گفت: در فرایند ارزیابی شاخص های HSE ، ایمنی حریق، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران ،باید نقاط ضعف را شناسایی و آنها را رفع کنیم تا بتوانیم با کمترین حادثه به کار خود ادامه دهیم.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام کارشناسان تیم فرایند ارزیابی شاخص های HSE ، ایمنی حریق، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بنادر و دریانوردی، بندر نوشهر که جزء سه بندر ایمن کشور در دو سال گذشته بوده است در شاخص های بررسی شده امسال نیز دارای نقاط قوت بسیاری از جمله کاهش صد درصدی حوادث نسبت به سنوات گذشته بوده و صد در صد شرکت های این بندر نیز دارای مسئول ایمنی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه