English

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران:

نخستین گروه حجاج مازندرانی وارد کشور شدند

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: نخستین گروه زائران مازندرانی، پس از بجا آوردن مناسک حج تمتع، از طریق فرودگاه ساری به میهن بازگشتند.

نخستین گروه حجاج مازندرانی وارد کشور شدند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، اکبر حسنی با اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین گروه حجاج مازندرانی پس از بجا آوردن مناسک حج تمتع، ساعت  ۹:۵۵ دقیقه صبح امروز چهارشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری شدند.

وی با بیان اینکه بازگشت حجاج مازندرانی از چهارشنبه ۱۳ تیرماه آغاز شده ادامه داد: طبق برنامه اعلامی، عملیات بازگشت حجاج بیت‌الله الحرام تا ۲۰ تیرماه در فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران افزود: براساس برنامه‌های اعلام‌شده به فرودگاه‌های استان، در روز نخست ۲ پرواز و در روز‌های بعد، از  ۱ تا ۴ پرواز وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری می‌شوند.

وی با بیان اینکه همه پرواز‌ها از جده به فرودگاه شهدای ساری انجام می‌شود، گفت: با تمهیدات صورت گرفته و برنامه‌ریزی انجام‌شده برای انجام به‌موقع پروازها، امیدواریم در ورود پروازها، تاخیر چندانی نداشته باشیم.

حسنی ابراز کرد: با توجه به فشردگی و تراکم پرواز‌ها و حضور همزمان تعداد زیادی از حجاج عزیز در محل ترمینال فرودگاه، از خانواده‌های محترم زائران درخواست می‌شود حتی‌الامکان، استقبال از حجاج خود را در محلی خارج از فرودگاه برنامه‌ریزی کنند تا بتوان به حجاج و مسافران خدمات مطلوب‌تری ارائه کرد.

وی با بیان اینکه همه تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت حجاج اندیشیده شده، تصریح کرد: اعزام زائران مازندرانی به سرزمین وحی امسال با کمترین تأخیر انجام شد و پیش‌بینی می‌شود بازگشت حجاج مازندرانی نیز با کمترین تأخیر و حتی بدون تاخیر انجام شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خاطرنشان کرد: اعزام زائران مازندرانی حج تمتع از ۶ خرداد  امسال از فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری آغاز شد و ۴۲۴۰ نفر در قالب ۳۲ کاروان و با ۱۸ پرواز از این فرودگاه عازم مدینه منوره شده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه