English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

صادرات محصولات کشاورزی کجور در گرو برندسازی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر لزوم برندسازی محصولات کشاورزی کجور و توسعه بازارهای صادراتی این محصولات تأکید کرد و گفت: باید زمینه های لازم برای تحق این موضوع فراهم شود.

صادرات محصولات کشاورزی کجور در گرو برندسازی است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، بابک مؤمنی در حاشیه بازدید از باغ‌های گردو، فندق، کیوی، گل محمدی و سایر محصولات کشاورزی بخش کجور و آشنایی با  چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی کشاورزان این منطقه، اظهار داشت: بخش کجور با آب‌وهوای منحصربه‌فرد و خاک حاصلخیز، پتانسیل بالایی برای توسعه کشاورزی دارد.

وی ادامه داد: در این راستا، برنامه‌ریزی‌های لازم برای حمایت از کشاورزان و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در این منطقه انجام خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به برخی از برنامه‌های حمایتی ازجمله پرداخت تسهیلات، ارائه آموزش‌های فنی و تخصصی و کمک به مکانیزاسیون کشاورزی، افزود: هدف ما افزایش بهره‌وری و رونق اقتصادی در بخش کشاورزی کجور است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی همچنین بر لزوم برندسازی محصولات کشاورزی کجور و توسعه بازارهای صادراتی این محصولات تأکید کرد و گفت: باید زمینه ها لازم برای تحقق این موضوع فراهم شود و آموزش ها و شرایط فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه