English

وزیر ورزش و جوانان خبر داد؛

تکمیل پروژه های بالای ۷۰ درصد در اولویت دولت شهید رئیسی

وزیر ورزش و جوانان گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام دارای پیشرفت بالای 70 درصد در دولت شهید رئیسی در اولویت و دستور کار قرار گرفت.

تکمیل پروژه های بالای 70 درصد در اولویت دولت شهید رئیسی
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، کیومرث هاشمی در حاشیه افتتاح و بهره برداری از خوابگاه شهدای ورزشکار چالوس در گفتگو با خبرنگار موج اظهار داشت: این پروژه می تواند دستاوردهای خوبی برای ورزش شهرستان چالوس داشته باشد.

وی افزود: زمانی که میزبانی اردوها و مسابقات ملی در این شهر بر پا می شود محیطی مناسب و درخور شأن برای ورزشکاران فراهم است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام دارای پیشرفت بالای 70 درصد در دولت شهید رئیسی در اولویت و دستور کار قرار گرفت و همین اولویت ها به پروژه های ماده 27 و خَیر ساز نیز تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه حضور و نقش خیرین در عرصه ورزشی به مانند مدرسه سازی بسیار مؤثر و کارساز است، تأکید کرد: به همه خیرین هم اعلام کردیم که پروژه های نیمه تمام خود را تکمیل و به نام خودشان افتتاح کنند.

هاشمی بیان داشت: خوابگاه ورزشی شهدای ورزشکار چالوس هزار و چهارصد و بیست و نهمین پروژه افتتاح شده در دولت شهید رئیسی با اعتبار بالغ بر 12 میلیارد تومان بود.

وی افزود: از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حفظ و نگهداری اماکن و ورزشگاه ها با رعایت ضوابط و مقررات قانونی استقبال می کنیم و این باعث می شود باری از دوش ادارات ورزش و جوانان که بودجه کمی دارند برداشته شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه