English

رئیس جهاد کشاورزی مازندران خبر داد؛

خسارت ۴۵۲ میلیارد تومانی سیل و طوفان به بخش کشاورزی

ر ئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه مدیریت بحران استان که با حضور استاندار و تمامی دستگاه‌های عضو تشکیل شد، گزارشی از برآورد خسارات وارده به بخش کشاورزی در سیلاب و طوفان اخیر ارائه داد.

خسارت 452 میلیارد تومانی سیل و طوفان به بخش کشاورزی
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، بابک مؤمنی در این جلسه اظهار داشت: سیلاب و طوفان اخیر به اراضی کشاورزی، باغ‌ها، تأسیسات زیربنایی و ادوات کشاورزی استان خسارات زیادی وارد کرد.

وی با بیان اینکه برآورد دقیقی از خسارات وارده انجام‌ شده است، ادامه داد: بر اساس این برآورد، مجموع خسارات بخش کشاورزی استان در این حادثه 452 میلیارد تومان برآورد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به جزئیات این خسارات، گفت: سیلاب و طوفان اخیر به راه‌های روستایی، کانال‌های آبرسانی و زهکشی و تأسیسات زیربنایی بخش کشاورزی نیز خسارت وارد کرده است.

وی افزود: برای جبران این خسارات و حمایت از کشاورزان خسارت‌ دیده، نیازمند مساعدت دولت و دستگاه‌های ذی‌ربط هستیم.

مؤمنی خاطرنشان ساخت: همچنین لازم است برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی در آینده، اقدامات لازم در خصوص لایروبی رودخانه‌ها، احداث سدهای خاکی و تقویت زیرساخت‌های بخش کشاورزی انجام شود.

گفتنی است؛ در این جلسه، استاندار مازندران با تأکید بر لزوم جبران خسارات کشاورزان خسارت‌دیده، از دستگاه‌های ذی‌ربط خواست تا نسبت به پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به این افراد اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه