English

مدیرکل میراث‌ فرهنگی مازندران:

۳ بازارچه صنایع‌دستی در مازندران راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از راه‌اندازی ۳بازارچه صنایع‌دستی در استان مازندران خبر داد.

۳ بازارچه صنایع‌دستی در مازندران راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسین ایزدی اظهار داشت: بازارچه های صنایع‌دستی مازندران با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری در راستای شعار سال مقام معظم رهبری در مازندران راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در مجموعه تفریحی توریستی شهر سبز رامسر با مشارکت مالک و سرمایه‌گذار این طرح توسط معاون صنایع‌دستی، ادامه داد: یک بازارچه دائمی صنایع‌دستی نیز در پارک جنگلی و مرکز تفریحی گردشگری شهید زارع با مشارکت بخش خصوصی این مرکز، با حداقل ۵۰ غرفه در قالب سازه‌های سبک بومی و دائمی طراحی و ساخته شده است و به صورت رایگان توسط انجمن صنعتگران صنایع‌دست در اختیار هنرمندان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از احداث بازارچه دیگری در شهرستان ساری خبر داد و گفت: بازارچه صنایع.دستی دائمی ساری در ۳۰ غرفه در پارک ولایت این شهر با پیگیری معاونت صنایع‌دستی و موافقت معاونت فرهنگی شهرداری ساری به صورت رایگان به انجمن صنعتگران صنایع‌دستی استان واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد بازارچه و محل دائمی فروش دست ساخته‌های هنری هنرمندان همواره یکی از دغدغه‌های هنرمندان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی بوده است؛ تصریح کرد: در صورت تأمین فضای مناسب توسط شهرداری‌ها و بخش خصوصی، آمادگی لازم برای ایجاد این بازارچه‌های صنایع‌دستی در سراسر استان مازندران وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه