English

معاون حمل و نقل راهداری مازندران خبر داد؛

افزایش نظارت و کنترل تردد وسایل نقلیه عمومی در مازندران

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: با آغاز سفر‌های تابستانی طرح نظارت و کنترل تردد وسایل نقلیه عمومی با هدف ارتقای ایمنی عبور و مرور در جاده‌های بین شهری مازندران تشدید می‌شود.

افزایش نظارت و کنترل تردد وسایل نقلیه عمومی در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، مصطفی قدمی اظهار داشت: با آغاز فصل تابستان، تعطیلی مدارس و همچنین شرایط اقلیمی و جغرافیایی مازندران، پیش بینی می‌شود گردشگران و مسافران بی شماری را از سرتاسر میهن عزیزمان پذیرا باشیم، از این رو تشدید نظارت و کنترل بر ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار این اداره کل قرار گرفت. 

وی ادامه داد: با توجه به تأثیر قابل ملاحظه نظارت بر اجرای قوانین توسط کاربران جاده‌ای و همچنین جلوگیری و برخورد با تخلفات رانندگی، طرح نظارت و کنترل تردد وسایل نقلیه عمومی از ابتدای تابستان سال جاری برنامه ریزی و اجرایی می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: طرح مذکور در حوزه اقدامات مورد انتظار با اولویت نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی جاده‌ای و مشارکت تعاملی واحد‌ها و ادارات ذیربط شهرستانی و استانی به مرحله اجرا گذارده می‌شود.

وی در مورد نحوه اجرای طرح نظارت و کنترل تردد وسایل نقلیه تصریح کرد: این طرح به صورت نظارت میدانی و کنترل وسایل نقلیه در دو سطح پایانه‌های بار و مسافر با همکاری تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی حمل و نقل و در راه‌ها با همکاری و پشتیبانی پلیس راه انجام می‌پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه