English

رئیس ستاد انتخابات مازندران خبر داد؛

مازندران آماده برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: استان مازندران آماده برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است.

مازندران آماده برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه استان مازندران آماده برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ در ۲۲ شهرستان و ۳۷ بخشداری است، اظهار داشت: حدود ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار نفر از جمعیت مازندران در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری واجد شرایط رأی دادن هستند که انتظار می‌رود با توجه به تعطیلات تابستان و حضور مسافران و گردشگران در استان این تعداد بیشتر نیز شود.

وی ادامه داد: ۵۹ حوزه انتخابیه در استان در ۲۲ شهرستان و ۳۷ بخشداری مسئول برگزاری این دوره از انتخابات هستند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران تصریح کرد: تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه ۱۴ تیرماه به پایان رسید و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است لذا از نامزدها، احزاب، گروه‌های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می‌شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزد‌ها پرهیز کرده و در روز اخذ رأی نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی نظیر عکس، بروشور و... خودداری کنند.

وی شناسنامه یا کارت ملی را مدارک هویتی مورد نیاز برای رأی دادن در این دوره از انتخابات بیان کرد و گفت: مدارک هویتی رای دهندگان پس از رای دادن، مُهر نمی‌شوند.

عزیززاده گرجی، تعداد شعب اخذ رأی در استان مازندران را ۳ هزار و ۲۲۸ شعبه اعلام کرد و افزود: از این تعداد یک هزار و ۴۵۹ شعبه شهری، یک هزار و ۷۶۹ شعبه روستایی، ۲هزار و ۵۴۳ شعبه ثابت و ۶۸۵ شعبه نیز سیار هستند.

وی تصریح کرد: همه متولدین ۱۵ تیرماه سال ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند و رأی بدهند.

رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: به علت حضور مسافران در استان ۱۵ درصد بیشتر از جمعیت واجد شرایط رأی تعرفه برای شعب رأی آماده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه