English

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش:

تعداد رأی اولی ها در دور دوم انتخابات افزایش یافت

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال از طریق سامانه شاد تدبیری کردیم و دو فایل جداگانه برای دو کاندیدای مرحله دوم انتخابات باز کردیم و انگیزه تازه ای ایجاد شذ و رأی اولی های ما به تعداد رأی دهندگان ما در چهل روز گذشته اضافه شدند.

تعداد رأی اولی ها در دور دوم انتخابات افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، قاسم احمدی لاشکی در حاشیه شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در یکی از شعب اخذ رأی در شهرستان چالوس با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانش، اظهار داشت: همسو شدن و طی کردن یک دوره چهار ساله همزمان مجلس و دولت با یکدیگر یک فرصت است و دولت باید لوایح مدنظر خود را ارائه دهد و بر اساس آن، کارها را پیگیری و اجرایی کند.

وی با بیان اینکه هر چه مشارکت بالاتر برود، پشتوانه ای برای رئیس جمهور منتخب است، ادامه داد: آنچه که تا ساعت 10:15 صبح از میزان تعرفه مصرفی اعلام شد، رقمی حدود 700 هزار و خورده ای به عدد چهار و نیم میلیون آرا تا آن ساعت اضافه شده است.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: میزان درصد مشارکت در این دوره در ساعت صبح افزایش یافته است و این نشان می دهد مردم این بار محکم تر آمده اند ضمن آنکه تجربه گذشته عکس این موضوع را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه مشارکت بسیار مهم است، افزود: دشمن در انتخابات گذشته روی عدد 60 به 40 مانور داده است هر چند عقیده دارم در ادوار گذشته آنانی که برای شوراهای شهر و روستا آمده بودند اثرگذار بودند اما دشمن سؤ استفاده و حتی سؤ برداشت کرده بود.

احمدی لاشکی بیان داشت: خوشبختانه مشارکت بالای امروز نویدبخش آن است که هر کدام از این دو نامزد، به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوند با آرا و پشتوانه محکم تر وارد پاستور می شود و برای چهار سال در حوزه اجرا برای کشور خدمت کند.

وی همچنین با بیان اینکه آمار رأی اولی های ما نسبت به انتخابات گذشته تفاوت چندانی نکرد، ابراز داشت: امسال از طریق سامانه شاد تدبیری کردیم و دو فایل جداگانه برای دو کاندیدای مرحله دوم انتخابات باز کردیم تا مشارکت را افزایش دهیم و انگیزه تازه ای ایجاد کنیم که در این زمینه موفق هم بودیم و رأی اولی های ما به تعداد رأی دهندگان ما در چهل روز گذشته اضافه شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه