English

دادستان قائم شهر تأکید کرد؛

برخورد قاطع با برهم زنندگان عزاداری حسینی در قائم شهر

دادستان قائم شهر از مجازات اراذل و اوباشی که اقدام به درگیری در دسته عزاداری کردند خبر داد.

برخورد قاطع با برهم زنندگان عزاداری حسینی در قائم شهر
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، علی نیازی اظها داشت: در پی بروز یک فقره درگیری منجر به جرح در روز سه شنبه مورخه ۲۶ تیرماه در یکی ازدسته جات عزاداری در روستای چمازکتی توسط چند تن از اراذل و اوباش که منجر به مصدومیت دو نفر شد بلافاصله از سوی دادستانی شهرستان قائم شهر دستورات لازم قضایی جهت شناسایی و دستگیری متهمین که پس از این اقدام متواری گردیدند، صادر شد.

وی با تأکید بر عزم جدی دستگاه قضایی در برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت عمومی ادامه داد: با تلاش مأمورین انتظامی شهرستان هر سه متهم دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی و پس از تفهیم اتهام، روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قائم شهر افزود: طرح‌های مبارزه با اراذل و اوباش به صورت یک اصل و مطالبه به حق شهروندان در سرلوحه کاری دستگاه قضایی شهرستان قرار دارد و برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش و مخلان آسایش و آرامش مردم، از مطالبات به حق آحاد مردم است و دادستانی با اجرای این طرح به دنبال ایجاد امنیت و آسایش در جامعه است.

وی تأکید کرد: در هیچ نظام حقوقی و جامعه‌ای جرایم خشن قابل تحمل نیست، به همین دلیل پیشگیری کیفری در مقابله با مرتکبین این دسته از جرایم از اولویت‌های دستگاه قضایی است و قاطعانه از اقدامات پلیس در تأمین امنیت مردم حمایت می‌کند.

نیازی بیان داشت: کسی که با دست بردن به سلاح برای شهروندان ایجاد نا امنی کند با برخورد قاطع دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه