English

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر مازندران خبر داد؛

آغاز آزمون سنجش تاب و توان تیمهای واکنش سریع جمعیت هلال احمر در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان مازندران از آغاز آزمون سنجش تاب و توان کشوری تیمهای واکنش سریع به میزبانی استان مازندران خبر داد.

آغاز آزمون سنجش تاب و توان تیمهای واکنش سریع جمعیت هلال احمر در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، غلامعلی فخاری با بیان اینکه در این آزمون که از اول لغایت سوم مرداد ماه سال ۱۴۰۳ باحضور ۹۰ نفر نجاتگر مجرب از  استانهای البرز، قزوین، تهران، خراسان شمالی، گلستان، گیلان و مازندران و با حضور داوران سازمان امداد و نجات در منطقه کوهستانی جنگلی سوادکوه شمالی برگزار می‌شود، اظهار داشت: قابلیت های مؤثر در تاب و توان عملیاتی نظیر خلاقیت، مدیریت، تصمیم‌گیری در شرایط بحرانی و کیفیت و تمرکز قدرت روحی و فیزیکی مورد سنجش دقیق و آسیب شناسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: هدف نهایی از برگزاری این آزمون، سنجش و برنامه ریزی برای ارتقای توان عملیاتی نیروهای واکنش سریع به عنوان کارآمدترین و مجرب ترین عناصر امدادی جمعیت هلال احمر کشور است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مازندران افزود: داده‌های به دست آمده از این آزمون در فرآیندی کاملاً فنی و کارشناسی و با حضور داوران سازمان امداد و نجات مورد تجزیه و تحلیل سیستمی قرار می‌گیرد تا در شرایط واقعی عملیات و مدیریت بحران از بروز نقص های احتمالی پیشگیری شود.

وی نقش نیروهای واکنش سریع جمعیت هلال احمر را در امدادرسانی به موقع و مؤثر به آسیب دیدگان و متأثرین از سوانح و بلایا بسیار تأثیرگذار دانست و بر ارتقای شاخصه‌های عملیاتی آنان در قالب برگزاری دوره‌های آموزش مستمر حرفه ای و همچنین آزمون‌های تخصصی تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه