English

معاونت خبر صدا و سیمای مازندران:

بسته خبری جدید ویژه کنگره ملی شهدای سرافراز مازندران راه اندازی شد

معاونت خبر صدا و سیمای مازندران در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای مازندران بسته خبری جدید با عنوان " از هیرکان تا اروند" راه اندازی کرده است.

بسته خبری جدید ویژه کنگره ملی شهدای سرافراز مازندران راه اندازی شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، معاونت خبر صدا و سیمای مازندران اعلام کرد: با توجه به برگزاری کنگره ملی شهدای سرافراز مازندران و لزوم اطلاع رسانی از رویداد‌های این کنگره، بسته خبری با عنوان «از هیرکان تا اروند» از امشب تا پایان زمان برگزاری کنگره روی آنتن خواهد رفت.

این بسته که رویداد‌های کنگره ملی شهدای مازندران را در قالب فرآورد‌ه های خبری منعکس خواهد کرد روز‌های دوشنبه و پنج شنبه هر هفته در مجموعه خبری ساعت ۲۰ شبکه استانی و بخش خبری ۱۹ رادیو پخش و در بخش‌های خبری ۲۳ و ۱۱ صبح روز بعد نیز تکرار می‌شود. 

بسته خبری از هیرکان تا اروند با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره ملی شهدای مازندران از اواخر شهریور روزانه پخش خواهد شد.

معاونت خبر صدا و سیمای مازندران برای پوشش کنگره ملی شهدای سرافراز مازندران علاوه بر انعکاس رویداد‌ها و تهیه گزارش‌های مرتبط، با هدف نشر و گسترش فرهنگ ایثار و پاسداشت مقام رزمندگان، بسته دیگری را نیز با عنوان " خاطرات جنگ" تدارک دیده است که در زمان برگزاری این رویداد مهم تولید و پخش خواهد شد.

رزمندگان مازندرانی می‌توانند خاطرات جبهه و جنگ را با گوشی همراه ضبط و به شماره ۰۹۱۱۱۵۱۷۷۳۶ در پیام رسان ایتا ارسال کنند، زمان این خاطرات کمتر از یک دقیقه باشد و تصویر نیز به صورت افقی ضبط شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه