English

وزیر آموزش و پرورش:

فضای آموزشی دانشگاه فرهنگیان مازندران توسعه می یابد

دانشگاه فرهنگیان مازندران با الحاق فضاهای آموزشی مراکز تربیت معلم سابق توسعه پیدا می کند.

فضای آموزشی دانشگاه فرهنگیان مازندران توسعه می یابد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، رضا مراد صحرایی در نشست شورای آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: براساس مصوبه شورای انقلاب فرهنگی فضاهای مراکز تربیت معلم سابق باید به دانشگاه های فرهنگیان اضافه شوند.

وی با اشاره به اینکه فضای آموزشی دانشگاه فرهنگیان در مازندران مطلوب نیست، ادامه داد: فضای آموزشی مراکز تربیت معلم یا همان دانش سراهای تربیت معلم سابق تا ۳ هفته آینده باید به دانشگاه فرهنگیان واگذار شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: چنان چه این واگذاری انجام نشود دانشسراها مکلف هستند ملک جایگزین را به دانشگاه فرهنگیان معرفی و واگذار کنند.

وی همچنین با بیان اینکه از ظرفیت برخی اردوگاه های دانش آموزی مازندران باید در سطح ملی بهره برداری شود، بر تکمیل طرحهای نیمه تمام آموزشی در استان نیز تأکید کرد.

استاندار مازندران هم در این نشست با انتقاد از اینکه بخش زیادی از فضا‌های متعلق به دانشگاه‌های تربیت معلم در مازندران در اختیار دانشگاه فرهنگیان استان قرار نگرفت بر همکاری اداره کل آموزش و پروررش مازندران در مدیریت این امر تأکید کرد و افزود: از درآمد‌های حاصل از مولدسازی برای ساخت دانشگاه‌های جدید فرهنگیان استفاده شود.

یوسف نوری همچنین خواستار افزایش و بازسازی سرانه فضای ورزشی دانش آموزشی شد.

کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی مازندران ۴/۸ درصد است در حالی که متوسط سرانه فضای آموزشی در کشور ۸ درصد است افزود: هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر دولت سیزدهم به مازندران مصوب شد که انتظار می رود با جذب آن بخش زیادی از کمبود فضای آموزشی در مازندران برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه