English

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات کشور خبر داد؛

برگزاری جشنواره رسانه ای مشترک با روسیه

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات کشور گفت: در حوزه بین‌المللی همکاری مشترکی را با کشور روسیه برای برگزاری جشنواره‌های رسانه‌‌ای برقرار کردیم و امسال نیز به صورت متمرکز در دست انجام است.

برگزاری جشنواره رسانه ای مشترک با روسیه
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، ساسان شیخی در آیین نکوداشت روز خبرنگار در آمل اظهار داشت: حضور دفاتر مدیران در دفاتر رسانه‌ها ابتکار نوینی بود که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: اخیراً در ۵ شهرستان ۵ دوره آموزشی برگزار شد که ادامه خواهد داشت.

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات کشور گفت: رسانه‌های مازندران از وضعیت خوبی برخوردارند و ضریب کیفی روزنامه‌های استان بالا بوده و رتبه دوم چاپ را در کشور داریم.

وی بیان داشت: در بخش هفته‌نامه نیز وضعیت خوبی داریم و در حوزه پایگاه‌های خبری نیاز به تقویت در حوزه تولید محتوا است.

شیخی ابراز داشت: مازندران جزو استان‌هایی است که در تمامی جشنواره‌های کشوری حائز رتبه هستند.

وی افزود: در حوزه بین‌المللی همکاری مشترکی را با کشور روسیه برای برگزاری جشنواره‌های رسانه‌‌ای برقرار کردیم و امسال نیز به صورت متمرکز در دست انجام است.

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات کشور تأکید کرد: آگهی ادارات باید در اداره ارشاد توزیع شود که عملاً بعضاً صورت نمی‌گیرد و تخلفاتی صورت می‌گیرد.

وی افزود: مزایده و مناقصه ها باید بنا بر قانون در روزنامه‌ها چاپ شود که متأسفانه شهرداری‌ها با بارگزاری در سامانه ستاد در این امر مشارکت و همکاری نمی‌کنند.

شیخی تصریح کرد: ۳ جشنواره در استان فراخوان دادیم و داوری انجام شد که نیازمند ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت برگزاری اختتامیه است که تاکنون محقق نشده و معطل مانده است و می‌توان از محل صرفه جویی ادارات آن را تأمین کرد.

وی بیان داشت: چند سالی است که در حوزه رفاهی برای خبرنگاران اقدامی صورت نگرفته است که می‌شود با هماهنگی با برخی ادارات حداقل زیارت مشهد مقدس فراهم شود.

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات کشور خواستار ارائه تسهیلات بانکی به خبرنگاران شد و ابراز داشت: دغدغه دیگر خبرنگاران آن است که مدیران علاقه‌مند به صفحات مجازی هستند و از رسانه‌ها فاصله گرفته‌اند و فیک نیوزها در حال سبقت از رسانه‌های دارای مجوز هستند.

وی افزود: در استان‌های همجوار هزینه بیمه تکمیلی خبرنگاران را استانداری‌ها پرداخت می‌کنند که متأسفانه در استان مازندران محقق نشده و امیدواریم در این راستا اقدام عملی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه