English

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد؛

بهره‌برداری مناسب از اردوگاه‌های دانش‌آموزی مازندران

وزیر آموزش و پرورش گفت: مازندران اردوگاه های دانش‌آموزی بسیار خوبی برای فرصت‌های آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان سراسر کشور دارد.

بهره‌برداری مناسب از اردوگاه‌های دانش‌آموزی مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، رضا مراد صحرایی بر ضرورت کیفی‌سازی و بهره‌برداری مناسب از اردوگاه‌های دانش‌آموزی مازندران برای برنامه‌های ملی مرتبط با قشر دانش‌آموز تأکید کرد و اظهار داشت: مازندران اردوگاه های دانش‌آموزی بسیار خوبی در مناطق مختلف استان دارد که می‌توانند فرصت‌های آموزشی و پرورشی مناسبی برای دانش‌آموزان سراسر کشور ایجاد کنند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های مناسبی که در مازندران وجود دارد، معاونان تربیت بدنی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش بازدیدی از اردوگاه‌های مازندران داشته باشند و برنامه‌ریزی ایجاد ظرفیت ملی در این فضای موجود را با هم‌اندیشی مدنظر قرار دهند تا برای اجرای برنامه‌ها پیگیری کنیم.

همچنین استاندار مازندران نیز گفت: دانشگاه فرهنگیان تنها دانشگاهی است که رئیس‌جمهور ریاست هیئت امنای آن را بر عهده دارد که نشان دهنده اهمیت و جایگاه چنین مرکزی است.

یوسف نوری افزود: چالش‌های دانشگاه فرهنگیان مازندران باید تاکنون احصا می‌شد و این تأخیر پذیرفتنی نیست و مسئولان مرتبط در استان باید در احیا و تقویت این دانشگاه جدی باشند.

وی خاطرنشان ساخت: مدیرکل آموزش و پرورش استان باید نسبت به جابه‌جایی و واگذاری فضاهای مربوط به دانشگاه فرهنگیان اقدام کند تا از فضاهای موجود استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه