English

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه:

آزادی مردم فلسطین نزدیک است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز مردم غزه در معرض حملات وحشیانه اسرائیل قرار گرفته اند و بیداد ظلم نشان از نابودی اسرائیل غاصب دارد و آزادی مردم فلسطین نزدیک است.

آزادی مردم فلسطین نزدیک است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم بیست و هفتمین یادواره شهدای ۲۶۰ شهید منطقه هزار جریب و ۱۱ شهید روستای کیاسر با بیان اینکه ما امروز در اردوگاه امام حسین (ع) هستیم، اظهار داشت: ما امروز باید یزید زمان را خوب بشناسیم و اسرائیل غاصب و آنانی که در غزه فجایای انسان کشی را به راه انداختند یزید زمان و حامیان آنان هستند.

وی در تأیید سخنان جناب محمد سنوار جانشین رهبر جنبش حماس گفت: امروز در غزه دو چیز اتفاق خواهد افتاد یا اسرائیل از صحنه روزگار محو می‌شود و یا کربلای دیگر به وقوع می‌پیوندد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز مردم غزه در معرض حملات وحشیانه اسرائیل قرار گرفته اند و بیداد ظلم نشان از نابودی اسرائیل غاصب دارد و آزادی مردم فلسطین نزدیک است.

وی خاطرنشان ساخت: ایران اسلامی پیش قراول فتح سنگر‌های کلیدی جهان است و به فرماندهی ولی فقیه زمان پیش می‌رود و اسلام در حال فتح سنگر‌های کلیدی جهان است و آینده از آن اسلام خواهد بود.

سردار سلیمانی با تأسی از سخنان رهبر فرزانه انقلاب گفت: امروز انتقال قدرت از غرب به شرق در حال حرکت است و این انتقال قدرت با محوریت جمهوری اسلامی تحقق پیدا خواهد کرد، تمدن نوین اسلامی جوانه خواهد زد و شجره طیبه‌ای خواهد شد که با میوه هایش کام مردم را شیرین خواهد کرد و آمریکا به زودی خواهد شکست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود از یاد واره شهدای روستای کیاسر به عنوان یادواره فاخر نام برد و گفت: برنامه فرهنگی که در حاشیه یادواره روستای کیاسربرگزار می‌شود یک جهادتبیین مؤثر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه