English

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور:

مگس مدیترانه ای، پشه آئدس و سنبل آبی در مازندران چالش شد

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز مگس مدیترانه ای، پشه آئدس و سنبل آبی در مازندران به عنوان چالش شناخته می شود و به دارایی ها، جان و محیط زیست ما آسیب می رسانند.

مگس مدیترانه ای، پشه آئدس و سنبل آبی در مازندران چالش شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محمدعلی قمی در آئین تجلیل از خبرنگاران انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران غرب مازندران با تبریک روز خبرنگار و با اشاره به 167 شهید خبرنگار در غزه اظهار داشت: باید در هر کاری باید پیوست رسانه ای داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه سه موضوع حساس در مازندران به عنوان چالش شناخته می شود، ادامه داد: حضور خبرنگاران سبب آسیب کمتر به اقتصاد و محیط زیست مازندران می شود که البته کمتر به این موضوع در استان پرداخته شد.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: امروز مگس مدیترانه ای، پشه آئدس و سنبل آبی در مازندران به عنوان چالش شناخته می شود و به دارایی ها، جان و محیط زیست ما آسیب می رسانند و بنابراین باید در حوزه رسانه ای به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه در پدافند غیرعامل، مقابله با تهدیدات بسیار مهم است، گفت: رسالت خبرنگار امانتداری و صداقت همراه با در نظر گرفتن مصالح کشور است.

قمی ابراز داشت: خبرنگاری جزو مشاغل حساس و سخت است و اثر کار خبرنگاران در عرصه ملی و بین المللی بسیار حساس است که دارایی های مادی و معنوی مردم را حفاظت کند.

وی مطالبه گری رسانه ها را سبب امیدواری و گره گشایی مشکلات مردم دانست و افزود: خبرنگاران اگر موشکافانه و مسئولانه کار کنند می توانند بسیار اثرگذار باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه