English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران خبر داد؛

برگزاری جشنواره منطقه‌ای«طعم امید» در مازندران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از حضور افراد تأثیرگذار دارای معلولیت مازندران در مسابقه و جشنواره منطقه‌ای طعم امید در مازندران خبر داد.

برگزاری جشنواره منطقه‌ای«طعم امید» در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسین ایزدی با بیان اینکه این مسابقه در قالب جشنواره منطقه‌ای بین استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و تهران برگزار می‌شود؛ افزود: این جشنواره توسط فدراسیون گردشگری خوراک و انجمن فرهنگی ورزشی معلولین برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: دسترسی افراد دارای معلولیت در صنعت گردشگری، ترویج غذاهای سنتی و فرهنگ خوراک بومی، کمک به اشتغالزایی افراد دارای معلولیت در گردشگری خوراک و تشویق استفاده از غذاهای بومی سالم و ارگانیک برای پیشگیری از نارسایی‌های جسمی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به حضور ۱۴ شرکت‌کننده در این جشنواره گفت: از هر دو گروه نابینایان و معلولان جسمی حرکتی یک شرکت‌کننده به دوره بعدی مسابقات راه یافت.

وی افزود: مسابقه و جشنواره منطقه‌ای طعم امید به صورت استانی به ترتیب در تاریخ ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴ در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و تهران برگزار می‌شود و برگزیدگان هر یک از استان‌ها در مسابقه نهایی که ۲۶ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، رقابت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه